slapeloze nachten

Hallo dames

Ik ben 31 wkn en heb last van slapeloze nachten ik kan mijn draai niet vinden moet vaak plassen verschrikkelijk gewoon ben er erg chagerijnig door en dan te bedenken dat ongeveer 8 weken nog nou ik vind het knap van mijn man en meiden dat ze het nog volhouden met me ik kan mezelf niet uitstaan op dit moment ik wil ook zoveel nog doen maar het gaat niet
ik moet ook nog steeds het bedje ophalen en dan de kamer met de spullen inrichten het enige wat al staat is de kledingkast en commode en de schilderijtjes hangen kleding ligt ook al in de kast ik heb een hoop luiers al ingeslagen maar ik wil het af hebben ik kan het niet hebben dat het nog niet af is we hebben 1st weken in de rotzooi gezeten want de badkamer werd verbouwd omdat we lekkage hadden en die hebben we nu veel erger maar goed dat zijn allemaal dingen wat me dwars zit ik wil dat het huis af is als de kleine komt
begrijpen jullie me of vinden jullie dat ik het overdrijf

heel herkenbaar je verhaal, ik slaap ook maar een paar uurtjes per nacht, en als ik eenmaal slaap moet ik er weer uit om te gaan plassen en zie dan maar weer eens terug in slap te komen, weet ook mijn draai niet meer te vinden in bed.

Zelf wil ik ook nog veel doen maar kan het ook amper bij alles wat ik doe moet steeds tussendoor effe rusten en et is me allemaal te veel zit ook met bekkeninstabiliteit dus dat wordt er ook niet beter door als ik wat moet doen, maar ja

We zullen de moed ermaar inhouden he nog 2 maandjes dan zijn we ervan af zullen we maar hopen en dan kunnen we gaan genieten van het kleine wondertje wat in ons groeit

En maar zo denken het is voor het goede doel dat we er nu last van hebben er groeit tenslotte een mensje in ons die uit liefde is gemaakt en van harte welkom is

Hier ook 31weken zwanger,

Ik kan ook niet slapen, de kleine is de hele nacht (overdag ook) actief, en ik moet om het uur plassen.
Word er niet goed van soms.

Daarom pik ik in de middag ook ff een uurtje mee.
Ben wel de hele dag moe, en kan ik me ogen bijna niet openhouden.

Maarja nog 2 maanden.

Ook ik kan al weken niet slapen, maar die kleine wordt ook juist zo levendig zodra je gaat liggen! Van plassen heb ik nog totaal geen last, gelukkig maar, als dat ook nog moest..... Heb wel hazeslaapjes, maar heb altijd het gevoel dat ik ieder uur op de klok heb gezien. Vanaf vandaag verlof en vanmiddag lekker 2 uur gedommeld. Dat voelt ook wel lekker. Vanavond weer op cursus, jeetje wat moet je veel als aanstaande moeder ;-). Ik denk maar zo, over een paar weken zie je waar je al die moeite voor hebt gedaan en is het het allemaal waard!

Sterkte allemaal.

Hey,
Vervelend he, dat steeds wakker worden. Had daar laatst ook erg last van. Was daar zo moe van dat ik toch echt bijna een hele week goed heb geslapen, maar afgelopen nacht was het weer mis. Zit met mn been in het gips, dus dat maakt t er niet makkelijker op om de goede draai te vinden in bed.
"Eerstekeer mama", ben je ergens met je bekkenstabiliteit heen geweest? Bij mij op zwangerschapsbegeleiding had er ook iemand erg last van, is naar een mensendieck therapeut geweest en heeft nu nergens meer last van! Was zo recht gezet en ging op een pijnloze manier. Misschien dat het ook wat voor jou is? Het proberen waard zou ik zeggen... Succes in ieder geval.

Liefs

Haai,

Waardeloos hoor dat slechte slapen!!Ik moet zeggen ,deze week gaat het weer aardig maar ik ken het. En dat plassen... Voor je gevoel lig je net weer, en dan mag je nog een keer naar de wc.

Maar als ik jouw verhaal lees, zit het je ook niet lekker dat die baby kamer nog niet af is. Ik weet niet of je dit ook duidelijk hebt gemaakt naar je man toe, maar dat scheelt echt heel veel , om rust te hebben in je hoofd. Ik ben nu 33 weken en ik moet nog wat kleine dingen aanschaffen, dit werkt ook op mijn zenuwen maar omdat ik niet afhankelijk ben van mijn vriend (omdat het niet zwaar is en ik het dus mag tillen) kan ik het makkelijker naast me neer leggen van: Dat kan morgen ook. Probeer voor jezelf een lijstje te maken wat je nog moet hebben en plan wanneer je dat wilt halen/kopen. Zo kan je elke keer wat afstrepen en krijg je rust in je hoofd.

Succes ermee!
Lieve Groet, Kim

Terug
Bovenaan