Slapen 8 a 9 maanden

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's,

Ineens slaapt Thomas overdag veel minder (2 keer 45 minuten) en ook 's avonds is hij veel onrustiger. Hij heeft ontdekt dat hij op handen en voeten kan zitten en doet dat dus ook als hij in bed ligt en vervolgens gaat hij zitten huilen omdat hij niet goed weet hoe hij weer terug kan.
Hoeveel slapen jullie lieve schatten en gaan ze ook het hele bedje door?
Heeft iemand tips voor ons?

Ida

Mijn meisje slaapt best veeeeeel als ik dat zo af en toe vergelijk met anderen! (afkloppen!!!)
Ze drinkt smorgens rond 8.00 uur een fles en gaat rond 9.00 weer terug naar bed (in dat uur knufellen en spelen we lekker bij ons in bed! Mmmm)
Dan word ze meestal rind 11.30 wakker!
Rond 14.30 uur gaat ze weer naar bed tot 16.30/17.00.
En dan gaat ze savonds rond 20.00 uur naar bed voor de nacht.

Ze heeft heel lang (tot een paar weken terug) nog veel meer geslapen,   dan werd ze bijv als we haar om 9.00 uur weer in bad legden pas om 13.00 uur ofzo wakker!!!
Vind hoe ze het nu doet wel erg fijn! Lekker wat tijd voor jezelf, maar ik kan nu ook genieten van haar en heb niet meer het idee dat ze de HELE dag in bed ligt, dat vond ik ook niet gezellig. hahaha.

Iki merk wel dat ze snachts veel meer wakker is, veel vertellen en spelen en HEEL VEEL omdraaien en niet terug kunnen komen!! Tja...en dan moet mama er weer uit..
Maar verder hier dus (nog) niets te klagen!
Tips heb ik eigenlijk niet, sorrie! Zou niet weten wat je eraan zou kunnen doen..
Ik zou hem wel gewoon zodra hij moe word in bed blijven leggen, maar verder???

Succes ermee!

X 4dec

Terug
Bovenaan