Slapen avond

<p>Hoi allemaal, zouden jullie mee willen denken? </p><p>Baby 11 maanden oud. Wilt savonds niet slapen. </p><p>Voorheen om 18.30 naar bed en dan om 22.00 uur laatste fles. Hier moest ik hem de laatste tijd voor wakker maken, dus probeer nu 19.00 / 19.30 naar bed + laatste fles. Dit leek goed te gaan. </p><p>Nu ben ik vanaf 19.30 al bezig. Hij lijkt te gaan slapen. Hij is ook moe, maar hij word dan huilerig, gaat zitten in bed en moppert. </p><p>Ik probeer hem zo lang mogelijk in bed te laten, maar uiteindelijk haal ik hem er uit pak hem bij mij in ons bed. Hier zijn geen prikkels. </p><p>Graag hoor ik eens van jullie hoe jullie dit aanpakken. Probeer mij vast te houden aan de vaste rituelen. </p><p>Alvast bedankt. </p>

Ik zou hem niet eruit halen en meenemen naar jullie bed. Een baby van die leeftijd is slimmer dan je denkt en weet dat hij eruit mag als hij lang genoeg blijft jammeren/huilen. Probeer hem te laten slapen door te troosten en dan terug te leggen. Evt op z'n kamer blijven tot hij slaapt of in ieder geval rustig is. Alles in het donker of met een klein lampje. 
Heb het zelf paar weken terug gehad met m'n dochter van toen bijna 10 maanden en na een paar dagen sliep ze weer goed en hoefde ik niet steeds terug. Zij ging toen ook steeds staan in bed en huilen/krijsen. Ik ging steeds na 10-15 minuten terug. Troosten, liedje zingen, in bed leggen en weglopen. 
Succes! 

Inderdaad war hierboven  al gezegd  word.
Ik zou ook echt niet je kindje uit bed halen en bij jullie leggen  aanleren is makkelijker  als afleren. En een kindje van 11 maanden heeft dit snel door.
Probeer inderdaad je kindje  liggend te troosten  eerst naar 5 a 10 minuten dan naar 15 a 20 minuten en zo steeds langer  . Uiteindelijk  geven ze er wel aan toe en gaan slapen. 
Mijn zoontje ligt soms ook nog een uur te spelen voor die gaat slapen.  Gelukkig nooit huilen. Maar ook hem laat ik zn ding maar doen ?

[quote quote=10233237]
Het er uit halen is na 2,5 uur he dames
[/quote]
Hij heeft geen benul van tijd dus hij ziet het als overwinning dat hij eruit mag. 

Terug
Bovenaan