Slapen baby 10 maanden

<p>Hallo, ons zoontje van 10 maanden slaapt overdsg 2 slaapjes van 1 uur tot 1,5 uur. Is verder vrolijk en kruipt al rond, eet en drinkt goed.</p><p>het inslapen in de avond is echter een drama, hij krijst alles bij elkaar. De laatste tijd wordt hij s nachts wel 10 keer huilend wakker. Naar hem toe gaan en de speen geven is dan niet voldoende. Als hij bij ons in bed komt dan slaapt hij weer in maar ook daar wordt hij nog vaak wakker s nachts. <br /><br /></p><p>nu we al een maand geen nacht meer doorgeslapen hebben, breekt dit wel op. Is er iets hoe we dit patroon kunnen doorbreken? Iemand tips?</p>

Ja wij hebben er ook sinds ze10 maanden last van. Nu bijna 2 maanden verder en gaat iets beter...
Geen tip, we hebben het campingbedje in onze kamer gezet, daar slaapt ze goed. Dus mocht ze wakker worden leggen we haar daar in en komt iedereen wel aan hun slaap

Wat rot!
Geven jullie iets mee als hij haat slapen? Ons dochtertje van die leeftijd vindt het heerlijk om te slapen met een doek. Dat houdt ze heel stevig vast, biedt troost. 

Onze zoon van 11 maanden deed ook 2 slaapjes en kwam opeens ‘s avond slecht in slaap, klaarwakker. We slaan nu t 2e slaapje over en spelen na t eten wat langer met hem. Nu valt ie meteen in slaap en slaapt lekker door tot de ochtend. Misschien t proberen waard. 

Wat herkenbaar! Hier ook een meisje die dramatisch slaapt. Overdag 2 dutjes die gaan goed, zelf in slaap vallen. Maar de avonden en nachten zijn zoooo slecht. Huilend wakker, alleen verder slapen na 15 min wiegen. Soms lukt het niet en zijn we zo 1.5 a 2 uur bezig. Ik ben gesloopt!

Wat herkenbaar! Hier ook een meisje die dramatisch slaapt. Overdag 2 dutjes die gaan goed, zelf in slaap vallen. Maar de avonden en nachten zijn zoooo slecht. Huilend wakker, alleen verder slapen na 15 min wiegen. Soms lukt het niet en zijn we zo 1.5 a 2 uur bezig. Ik ben gesloopt!

Terug
Bovenaan