<p>hoi! </p><p>ik ben heel erg benieuwd naar hoe dit bij jullie ging/gaat.</p><p>mijn dochtertje van 13 weken gaat na een hele slechte start van heeeeel veel huilen steeds beter slapen. Ze huilde soms wel 7 uur aan 1 stuk door.. sinds de een paar weken gaat dit veel beter. We zijn door de moeilijkste periode heen voelt het. <br />In het begin legde ik haar niet zoveel weg overdag omdat ze dan heel hard ging huilen ... inmiddels ben ik erachter gekomen dat ze uiteindelijk wel slaapt. <br />sindsdien leg ik haar regelmatig weg overdag als ik denk dat ze er aan toe is... een echt ritme zit er nog niet in... ik doe het meer op gevoel.. is dat gek? Hoor ik een vast ritme aan te houden? Opzich gaat dit zo prima alleen soms voel ik me schuldig dat ik haar weer op bed leg... dan huilt ze soms 5 min en valt ze uiteindelijk wel in slaap. </p><p>zodra het donker wordt wordt ze moe en leg ik haar op bed.. dan huilt ze ook even maar valt daarna ook in slaap... soms heb ik het gevoel dat ik haar een beetje dwing om te slapen ofzo? In mijn gevoel doe ik dat uit liefde maar het voelt soms een beetje tegenstrijdig omdat ze zo graag wakker wil blijven .. Hebben meer moeders dat? </p>