Slapen baby 2 weken oud

<p>Hallo allemaal! </p><p> </p><p>Ik zou graag willen weten of het volgende een beetje normaal is (eerste kindje dus alles is nieuw haha) mijn zoontje die morgen 2 weken oud is slaapt amper in zijn eigen bedje. Bij het neerleggen is het gelijk huilen. En dan echt hysterisch huilen, dus niet een beetje jengelen. Zolang hij bij mij ligt is het goed. Past dit bij het begin? Gaat dit vanzelf beter dat hij wel in zijn bedje slaapt? Ik ben bang door hem altijd bij mij te laten slapen hij straks niet in zn bedje wilt.. </p><p> </p><p>Graag tips en eigen ervaring bedankt allemaal !</p>
 
Hoi Hoi, ik snap je onzekerheid,  maar het komt echt goed! Je kindje heeft 9 maanden in je gezeten en wil dus nog steeds bij je zijn. Geef je eraan over, rond 10 weken werd t bij mijn dochter minder en begon ze meer in dr bedje te slapen. 
Ik weet niet of je een draagdoek of draagzak hebt, maar dat vind ik perfect, dan kan je toch nog wat doen terwijl je kindje bij je slaapt. En het is super goed voor de binding met je kindje. 
 
Bij ons heeft hij de eerste 10 weken bij ons gelegen, nu slaapt hij al heel lang in zijn eigen bedje, komt goed! 
 
Ik heb beide kinderen in het begin ingebakerd. Voelt voor hen dan ook als geborgenheid. Ze sliepen beide meteen vanaf het begin in hun eigen bed op hun eigen kamer. Ging goed! Succes hopelijk heb je iets aan mn tip! Puckababy is een fijne inbakerslaapzak
 
Je kan inderdaad proberen inbakenen (zelf goede ervaringen met pacco), of in de draagzak overdag of in de kinderwagen. Hij is nog zo klein, wil nog graag huid of huidcontact
 
Je kindje is nog zo klein, hij wil gewoon het allerallerliefst bij jou zijn. Jij bent voor hem het allerbelangrijkste. Vertrouwde geluiden, geuren en de warmte en geborgenheid inderdaad. Het is niet altijd even handig, maar probeer vooral te genieten van dat prachtige kindje in je armen.
Ooit komt het goed, het ene kindje is daar wat makkelijker in dan het andere kindje, maar ik geloof dat er weinig kinderen van 16 zijn die nog per se bij hun mama willen slapen;)
 
Ik bakerde mijn zoontje in, in een speciaal Slaapzakje en liet hem slapen op een hydrofiele doek die ik daarvoor in mijn bh stopte zodat mijn geur hier aan zat. Hij heeft tijd goed geslapen gewoon meteen in een ledikant want het verschil voelen ze niet. 
 
Terug
Bovenaan