Slapen baby 7 maanden.

<p style="text-align: left;">Onze kleine man is bijna 7 maanden en we hebben altijd een fijn ritme gehad. Sinds vorige week ligt dit helemaal op zen koppie. We zijn zoekende naar iets fijns voor hem en voor ons. Hij krijgt nu smorgens om 9u fles om 10.30 fruit. Gaat om 11.30 naar bed tot ongeveer 13.00 dan brood/fles. Dan om 14.30 naar bed tot 16.00 en dan rond 17.30 groenten  is hij op tot 8 dan de papfles en rond kwart over 8 half 9 naar bed. Eerst sliep hij van 17.30 tot 19.00 maar dit wil hij niet meer... mensen tips is de ochtend zo te lang? </p>

Hoi, hoe laat wordt je baby wakker 's ochtends? Bij ons (9maanden) is dit nu het ritme:
7 uur wakker
van 9 tot half 11 naar bed
van 13.00 tot 15.00 naar bed
Om 18.00/18.30 slapen

Hij krijgt dan nog wel een dreamfeed-papfles om 22.30 en een nachtvoeding. 

Hopelijk heb je hier iets aan! Volgens mij zijn alle kindjes wel echt anders, dus ik zou vooral naar je kindje kijken. Als hij moe is, gewoon op bed leggen!

Succes!

Hij wordt tussen 8 en half 9 wakker. Meestal rond kwart voor 9 eruit en dan aankleden en rond 9 uur zen flesje... ik vind nu vooral de ruk naar de laatste fles heel lang. Dan is hij ongeveer 4 uur wakker en dan moeten we hem echt flink bezig houden... terwijl hij smorgens niet moet te krijgen is... vanmorgen ook meer dan 3 uur wakker geweest. Maar dan valt hij wel binnen een paar tellen in slaap. Een avond fles krijgt hij al heel lang niet meer gelukkig.

Jeetje, wat slapen jullie kindjes allemaal veel. Ons meisje is 6 maanden en ik mag blij zijn als ze over de hele dag 2 uurtjes slaapt.. Hoe doen mensen dat toch? Haha!

Terug
Bovenaan