Slapen baby 8 weken oud

Hoi,<br />Hoe lang slapen jullie kindjes overdag? Mijn zoontje slaapt overdag in zijn eigen bedje dit gaat goed. Bij het ochtend dutje moet ik hem vaak na 2,5 uur wakker maken. Bij het middag dutje maak ik hem wakker na 3 uurtjes. Aan het einde van de middag doet hij nog vaak wat hazenslaapjes. Hij gaat dan om 19.30 uur op bed en slaapt dan met 2 nachtvoedingen tot 6 uur ongeveer. Nu vraag ik mij af of zijn slaapjes ook te lang zijn overdag<br />

Heerlijk zo'n slaapkoppie! Ze kunnen zelf heel goed aangeven wat ze nodig hebben. Je doet het top en je kleintje ook. 

Ik ben hier vanaf 6 weken mee begonnen. Hij slaapt in de puck a baby met white noise aan. In het begin legde ik hem half slapend weg en was ik soms nog wel een uur bezig om hem in slaap te krijgen. Ik probeerde hem eerst te troosten in zijn bed, raakte hij erg overstuur haalde ik hem er even uit en legde hem daarna weer terug. Lukte het na 1 uur bij niet, sliep hij bij mij en probeerde ik het het volgende slaapje weer. Inmiddels gaat het super goed en hoef ik vaak helemaal niet weer naar hem toe als hij op bed ligt

Klinkt mij als een heerlijk ritme!
Zou je jouw "schema" eens willen delen?

Hier een dochter van 6 weken. Ik wil haar overdag ook graag een paar keer op bed leggen ipv in de box maar ik kom er even niet aan uit.

'S avonds gaat ze rond 8en naar bed want onze oudste (bijna 2) slaapt dan al goed. Als we de jongste eerder doen en ze huilt nog even dan word de oudste weer wakker.
Er moet even wat meer regelmaat in voor zowel Sara als voor mijzelf.

Hier gaat die om 19u op bed. Om 22 uur een voeding voor de nacht dan verder op verzoek. Meestal komt die rond half 5 nog voor een fles en slaapt dan door tot half 8. Daarna gaat die rond 9 uur op bed. En daarna weer rond half 1 en dan maak ik hem na max 3 uur wakker. Soms rond 17,30 nog een kort slaapje

Terug
Bovenaan