Slapen baby 9weken

<p>onze zoon was voorheen praktisch de hele dag wakker huilen wiegen zingen op de arm daar bestond zo’n beetje onze dag uit. <br />Ik ben nu echt door gaan zetten met een ritme zoals</p><p>7:00 fles terug in het bedje</p><p>8:30 word die wakker / in badje / wandelen en evt na de winkel <br />10:00 flesje en rond 10:30/11:00 na zn bedje toe</p><p>dan schreeuwt die eerst een kwartier en troost ik hem even vervolgens valt die door het jengelen in slaap en slaapt die tot ongeveer tot 12:30 </p><p>13:00 flesje</p><p>14;00 lekker in de box spelen en valt hij in slaap tot een uur of 16:00  of in de kinderwagen als ik op pad ben. <br /><br /></p><p>16:00 flesje</p><p>16:30 weer in de box waar die weer in slaapt valt na het spelen. Slaap tot ongeveer 18:30/19:00 dan heeft die ff zn huiluurtje tot een uur of 21:00 dan slaapt die tot 22;30 dan maak ik hem wakker voor de laatste fles en dan trekt die de nacht weer door tot 7:00.</p><p> </p><p>ik weet niet wat me overkomt zo relaxt is die nu.. maar nu maak ik me zorgen of dit wel normaal is??? Zoveel slapen???? Wat zeggen jullie</p>

Oh dat menen jullie... ik durf nog niet eens blij te zijn maar dit is zo genieten hii is veel vrolijker!
dat is de betaalde app???

Terug
Bovenaan