Slapen baby 9weken

A

Anoniem

Guest
<p>onze zoon was voorheen praktisch de hele dag wakker huilen wiegen zingen op de arm daar bestond zo’n beetje onze dag uit. <br />Ik ben nu echt door gaan zetten met een ritme zoals</p><p>7:00 fles terug in het bedje</p><p>8:30 word die wakker / in badje / wandelen en evt na de winkel <br />10:00 flesje en rond 10:30/11:00 na zn bedje toe</p><p>dan schreeuwt die eerst een kwartier en troost ik hem even vervolgens valt die door het jengelen in slaap en slaapt die tot ongeveer tot 12:30 </p><p>13:00 flesje</p><p>14;00 lekker in de box spelen en valt hij in slaap tot een uur of 16:00  of in de kinderwagen als ik op pad ben. <br /><br /></p><p>16:00 flesje</p><p>16:30 weer in de box waar die weer in slaapt valt na het spelen. Slaap tot ongeveer 18:30/19:00 dan heeft die ff zn huiluurtje tot een uur of 21:00 dan slaapt die tot 22;30 dan maak ik hem wakker voor de laatste fles en dan trekt die de nacht weer door tot 7:00.</p><p> </p><p>ik weet niet wat me overkomt zo relaxt is die nu.. maar nu maak ik me zorgen of dit wel normaal is??? Zoveel slapen???? Wat zeggen jullie</p>

Onze dochter is ook opeens supwr relaxt..waarschijnlijk tweede sprongetje gehad ?
Ik heb de app oei ik groei,  aanrader!

Oh dat menen jullie... ik durf nog niet eens blij te zijn maar dit is zo genieten hii is veel vrolijker!
dat is de betaalde app???

Terug
Bovenaan