Zoals al gezegd: dit is niet te sturen. Ze zijn nog zo klein, ze hebben dan echt nog geen ritme. Leuk en vooral ook fijn als ze een aantal nachten wat langer slapen, geniet daar dan ook maar lekker van. Een volgende nacht kan het ineens weer anders zijn! Mijn zoontje had dat in het begin ook heel erg. Dan kwam hij rond 4/5 uur sochtends, joepie! En dan ineens was t weer 1/2 uur snachts. Vanaf de 2,5 maandn sliep hij door en ineens was dat met de 3/3,5 maand weer afgelopen. Kon ik er verschillende keren per nacht uit voor n speentje. Dit duurde tot n maand geleden en kregen we weer met n slaapregressie te maken. Werd hij regelmatig gillend en schreeuwend in paniek wakker. Hij is nu 9 maanden en we lijken weer even in rustiger vaarwater te zitten, hoewel hij n paar nachten geleden ook weer even n nachtje aan t spoken was.... Dus tja, bereid je maar voor op n 1e jaartje vele nachtelijke uitstapjes naar t bedje van je kleine!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de echte intieme momentjes van t voeden in de stilte van de nacht soms zelfs best wel mis ...