slapen bij anderen

Hallo allemaal,

Ik heb een dochter van 10 maanden. Nou is het probleem als we weggaan wil ze niet in het campingbedje bij iemand anders slapen. Dit is erg vervelend. Want als ze niet geslapen heeft is ze niet te genieten. Hebben jullie advies?
 
Hoi

Ja lastig, misschien dat je er eerst even bij kan gaan zitten tot ze in slaap valt??
En dan niks tegen haar zeggen.Ik werk zelf op een kdv en ik heb ook wel is kinderen die moeite hebben om in een andere omgeving te slapen maar vaak helpt het om erbij te gaan zitten.Misschien dat ze het van jou niet pikt, dan zou je het aan een ander kunnen vragen!Succes

daphne
 
Hoi,

Ik herken het hoor. Ons zoontje van bijna 2 sliep in het begin ook niet bij anderen. Dus moesten we savonds weg dan sliep ie smiddags en dan gingen we niet te laat weg.
Bij mijn moeder sliep ie al gauw goed alleen bij mijn man's ouders was het een drama door het elke keer te proberen slaapt ie daar ook goed nu. Ze hebben een kamertje voor hem gemaakt.Sinds die tijd  gaat het goed, is rustiger voor hem.
Nu is hij een week aan het logeren bij oma en het gaat goed tot nu toe dit is de eerste keer.

ik zou het gewoon af en toe proberen, heb ik ook gedaan en wie weet lukt het.

groetjes sandra mama van niels
 
Nou, ik weet niet in hoeverre jullie het geprobeerd hebben? Ik weet namelijk wel dat de meeste ouders al gauw afhaken als hun kind het op een brullen zet. Let wel, met 10 maanden proberen ze je echt uit hoor!
Wij hebben ons zoontje toen echt laten  brullen met een paar keer kijken, maar na 4 keer kijken echt laten brullen. Valt vanzelf in slaap. (kan lang duren) Na een paar keer weten ze: het heeft geen zin om te blijven brullen!
 
hallo,
Als ik onze dochter van net 1 jaar ergens anders wil laten slapen dan neemt ze altijdd een "snoetenpoetsdoekje"mee naar bed, ze is erg gehecht aan een bekende geur, en dan slaap ze goed, doen we dit niet dan blijft ze huilen, gerust de hele middag.
Je zou het kunnen uit proberen, succes ermee.

Groeten mira
 
Hi,

Wij hebben het zelfde probleem. Ons kereltje is ongeveer net zo oud. En hij vertikt het ook. Meestal wil hij niet slapen bij anderen. En als hij wel in slaap valt is het voor een kwartiertje of zo.
Laten brullen helpt bij ons niet en ben ik ook geen voorstander van. En soms zijn we bij vrienden die zelf ook een kleintje hebben slapen en dan wordt die ook wakker als wij ons mannetje laten brullen.

Hij wil alleen in zijn eigen bedje slapen of in de auto of en dat is bij ons de oplossing
in de wandelwagen. Overdag lopen we dan een rondje en dan slaapt hij een uurtje in de wandelwagen.

En ik neem altijd zijn hele hebben en houden mee. Zijn eigen deken, zijn slaapknuffel, zijn speen, zijn muziekdoos en zo kan ik hem een beetje verleiden om te gaan slapen. Maar thuis slaapt hij toch echt het beste.

En iedereen elke keer maar zeuren dat hij zo slecht slaapt, nou sorry ik kan het hem niet opdringen. Hopelijk gaat het straks opeens over. En anders hebben we dikke pech.

Sterkte ermee!
 
Terug
Bovenaan