slapen bij de gastouder!!

Nou Rebecca die hebben wij als we thuis zijn eigenlijk overdag als ze wilt slapen gewoon in de box liggen ivm met het boven leggen weer aan de satuaratiemeter leggen en als ze wakker is, continue alarmen tot gevolg. En omdat we dan toch vnl beneden bezig zijn laten we haar eigenlijk uit gemakzucht daar liggen.
Ik loop wel eens naar boven off mag dat niet, moet ze aan de app liggen maar ja als ze ligt te slapen kan ik echt wel omhoog lopen en naar beneden en gewoon naar de wc vind ik!!! Zo sta ik ook regelmatig een peukje te roken in de tuin en kan ik haar vanuit daar gewoon zien. En dat gaat super.
nu sinds ze 3 halve dagen bij gastouder is sliep ze slechter overdag, ivm dat ze haar ook beneden hield, dus nu saturatiemeter mee, en gaat het beterder met slapen, zo goed gisteren zelfs, dat Bas haar maar later heeft opgehaald, ivm met diepe slaap. Maar wat bleek nu afgelopen nacht heeft ze ons (MIJ) dus tot 05.30 continue wakker gehouden, mevrouw sliep niet, was continue op zoek naar speen. Nou rond dat tijdstip manlief voor de zoveelste keer por gegeven qua snurken hij volledig wakker, hij zag mn gezicht, en oh oeps, zal ik zo voeding geven blijf aub liggen, en jammer genoeg nog geen 5 uur geslapen uitendelijk. Ik had me gisteren ook al ziek gemeld ivm met en buikgriep dus erg lekker die nacht!!
En vandaag zijn we alle 3 als een soort van zombie erdoorheen gekomen, en gelukkig ligt Rebecca nu al vanaf ong 20.15 heerlijk in dromeland.
Maar morgen toch aan Corry de vraag maar 1x bovenleggen, en de rest beneden, want heb geen zin in nog zulke nachten.
Dit is de 1e keer dat wij dit hebben mee gemaakt met Rebecca, want ze sliep altijd alle nachten goed door.
En wat me nu eigenlij ook ineens opvalt gisteren heeft ze ook heel slecht gedronken voor haar doen elke fles max 3/4 op, en normaal min 2 volledig op en die maken we ook groter tot 230 ml de andere 2 tot 200ml en net niet op.
Dus morgen maar vragen om maar 1x echt boven te leggen, want nog zo'n nacht dat trekken we niet terwijl ik eigenlijk ziek ben, en Bas beginnend. En ja sorry ik wil niet in zo'n ritme komen, dan maar lekker wakkerder bij gastouder.
En wij afgepeigerd vandaag en Rebecca vol volle lol!!

Nou vanochtend bracht ik haar weg en vertelde het, nou ze zei gelijk, nou dan mag ze van mij in de ochtend naar boven en daarna blijft ze lekker beneden bij mij, want dat is niets en wil dat jullie zeker niet aandoen.
En ze heeft gevraagd, of wij willen vertellen of dat helpt, want anders zou ze haar continue beneden houden. en dan maar haze slaapjes. Dus ja ben nog steeds blij met Corry, ze probeert mee te denken.
En vandaag heeft ze 1 goede slaap daar gehad, en verder kleine haze slaapjes, en bij thuiskomst ook wel jengelend, maar ja we hebben haar gisteren ook beetje wakker gehouden voor goede nachtrust, maar mevrouw slaapt nu heerlijk, Dus komende week ff afwachten.

Oh trouwens het ritme daar was dus afgelopen dinsdag hetzelfde als thuis, want hier slaapt ze overdag ook in diepe slaap in de box. maar daar sliep ze op halve dag max 45 min, en bijna hele dag hooguit 3x 45 min, Dus minder dan thuis. Kan ook gewoon toeval zijn geweest, maar we houden het nu op 1x naar boven rest beneden houden.

Terug
Bovenaan