Slapen buiten de deur

Mijn dochtertje is nu 9 maanden. Het is een heel lief kind, huilt bijna nooit en slaapt veel. Ook overdag. Ze slaapt van 10-12 en van 15-18 en vervolgens gaat ze om 20 uur naar bed tot de volgende ochtend. Ze groeit en bloeit dan ook enorm. Nu komt de tijd eraan dat we lekker op stap willen met de kleine ivm het mooie weer. Naar het strand o.i.d. om lekker te wandelen. Of je wilt eens een dagje naar vrienden en niet meteen de kleine naar de oppas brengen. Nu komt mijn vraag: hoe doen jullie dat met slapen? Los in bed kan niet want ze kruipt, draait en staat al. Ik zie even niet hoe ik dit moet aanpakken.

Wij hebben vorige week een campingbedje gekocht. En dan gelijk door naar mijn broer (woont 80 km ver). Thuis slaapt ze ongeveer  om 19.30. Rond die tijd voor het eerst in de campingbedje gelegd, maar slapen ho maar. Ze lag wel lekker hoor, ging ook niet huilen of zo, maar sliep gewoon niet, zodat we om 21.00 uur naar huis zijn gegaan. Ik hoop dat ze volgende keer wel gewoon in het bedje gaat slapen.
groetjes

Hoi hoi

Wij hebben een campingbedje, maar we leggen het matrasje uit z'n bed ook nog erin. Het is wel wat extra meenemen, maar wanneer je de plek hebt in je auto zou ik het zeker doen. We hebben één keer thuis proefgedraaid en vervolgens slaapt ons manneke nu overal. Is hij vaak in de huiskamer wat onrustig van alle nieuwe dingen, zodra je 'em in dat bedje legt herkent hij het weer en gaat rustig slapen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt
Succes ermee, groetjes Claudia

Clau,

Vraagje: slaapt jullie kleine regelmatig in dat bedje, en moet je dat blijven 'oefenen'? En als je dan bij het bezoek bent, slaapt hij dan in een apart kamertje? Voelt hij zich dan niet alleen? En neem je dan   een babyfoon mee?
T zijn meer vraagjeS haha.

Groetjes Janneke

Hoi,
Het campingbedje lijkt me het makkelijkst, en dan zou je haar thuis daar af en toe in kunnen laten slapen om te wennen.
Wij nemen in ieder geval altijd het muziekdoosje mee van thuis, dan is het gelijk duidelijk dat het slaaptijd is.

Hoi Janneke

Raff slaapt er wel regelmatig in, bijna iedere vrijdag tussen 7.00 en 9.30
Mijn ouders passen op wanneer ik ben werken en op vrijdag komt mijn vader Raff altijd ophalen. Aangezien mijn vader minder valide is en hij moeilijk trap kan lopen met iets in zijn handen leg ik Raff na de voeding van 6.30 in de huiskamer in dat bedje en als Raff dan wakker wordt neemt mijn vader hem mee ...
Lang verhaal op een korte vraag...ja dus!

Maar ook wanneer we bij vrienden of zo zijn dan gaat het goed. Bed in de auto, matras en dekens erbij en  z'n 'flap'....en dan alleen op een kamer, babyfoon aan,( dit is meer voor mezelf omdat ik de geluiden van die huizen niet ken) en slapen maar...

Raff kent het ook echt. Normaal is hij vrij druk, nu waren we vorige week bij vrienden waar we sinds zijn geboorte nog niet veel geweest zijn. Beneden zat hij stilletjes om zich heen te kijken, maar toen we 'em boven in bed legde begon hij ook echt te lachen (het leek erop dat hij het nu weer kende en het als veilig beschouwde)Hij heeft prima geslapen.

Ik weet niet of ik nu al je vragen heb beantwoordt...handig dat je niet terug kan lezen. Ik plaats 'em even en kijk dan nog

Terug
Bovenaan