slapen? das voor baby's niet voor jens!

hoi

jens sliep al vanaf 3 mnd van 19.30 tot 7.30.
sinds een paar weken werd hij om 5,30 even wakker, gaf hem een speen en slipe door tot 7.45,
nu word hij rond 6.30 wakker soms, maar speen nee.....
overdag slaapt hij steeds minder, 2 uur op de hele dag, het gekke is dat hij dus niet is uitgeslapen en dus moe is.

sinds 2 dagen is het steeds minder geworden, maar moet ook zeggen dat we sinds 2 dagen van friso comfort naar standaard zijn gegaan,de gewone nutrilon.
kan dit hiervan komen?

iemand ervaring van oberstappen van comfort naar standaard???

jens word overigens niet wakker van de honger smorgens, maar ik denk van het verkeerd om liggen,

oei, vervelend. je zou toch denken dat een kindje blijft slapen totdat hij weer uitgerust is. Wat we hier  hebben is dat Yanick soms niet meer naar bed wil, dat hij dus (ondanks dat hiij heel erg   moe is) een keel opzet zodra we hem in bed leggen. Hij wil dan gewoon gezellig bij ons zijn denk ik. Maar als hij eenmaal slaapt, dan slaapt hij gewoon goed. Dat is dus wat anders dan bij jullie ( maar ook yanick vindt dat slapen voor kleine babies is, niet voor grote jongens zoals hij, haha  ) . Ik kan je dus niet echt helpen.

hou oud is jens nu?boas is 6 maande en heeft deze week erg veel last gehad van een sprongetje en van doorkomende tanden.niet willen/kunnen slapen,ookal was hij hardstikke moe.vroeg wakker,eerder honger en erg ontevreden.hij kan sinds deze week ook op zn buik rollen en deed dit dus constant om vervolgens overstuur te raken.
sinds gisteren gaat het weer beter en slaapt overdag weer uren en snachts ook weer lekker tot half 9.voor de tandjes krijgt hij chamodent,wat heel goed helpt.
als je het idee hebt dat hij ergens last van heeft,kan het ook de voeding zijn.friso is veel lichter verteerbaar dan nutrilon.
groetjes kari

ow ja idd hoorde al dat tegen de 6 mnd een sprong kwam
en ja tandjes wie weet hier ook wel wat aant boeien al

ik heb met mn man overlegd, die gewone nutrilon toch maar niet te geven
en hem gewoon op forte houden, net gegeven, en jar hoor de fles ging weer leeg, en hij slaapt nu 45 min

hopen dat het beter word

Terug
Bovenaan