Slapen die van jullie ook veel snacht en overdag? Ik begin me zorgen te maken......

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik begin me zorgen te maken hoor......het slaapgedg van Rik vind ik raar, maar goed misschien maak ik me druk om niets...

Hij slaapt sowieso tegenwoordig van 7 tot 7 - 7.30 door en overdag gaat ie om 9.00 terug tot half 11. Dan red ik het net tot 13.00 (nu was ie al zo vervelend dat ik hem op bed heb gelegd) en dan slaapt ie ook tot half 3. Dan leg ik hem meestal rnd half  5 nog even op bed, want anders is het niet vol te houden tot 7 uur. Slaapt ie nou veel en zou ik hier atie voor moeten ondernemen?

Ook slaat al een aantal dagen zijn middag en avond fles over. Wel eet ie fruit en groente en bterham (ook niet van harte hoor). In de tussentijd speelt ie wel goed en is ie wel levendig. Zou dit ook allemaal bij het 8,5 maanden sprongetje horen? Ikheb wel het boek oei ik groei, maar van het slapen en eten kan ik neit vinden

HELP!! Zeg me dat ik me zorgen maak om niets!!

XX Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Saskia,

IK zat me van het weekend dit eigenlijk ook net af te vragen. Maaike lijkt wel wat op jouw zoontje. Haar slaapgedrag is ongeveer:

van 19.00 tot 7.00 uur
Dan gaat ze rond 9.00 uur nog een klein uurtje slapen
Dan van 12.15 tot 15.00 uur soms zelfs langer.
Dan krijgt ze rond 17.00 uur groente.
Soms lukt het ons om haar dan op te houden tot 19.00 uur maar meestal gaat ze tussen door nog weer een uurtje slapen.

Ik vroeg me ook al af of dit niet wat veel is maar als ik het van jou zo lees valt het wel mee.

Groetjes
Inge

wat ik me heb laten vertellen is dat de kinderen op deze leeftijd nog gem. zo'n 16 uur per 24 uur slapen. dus wat dat betreft valt dat nog wel wat mee.
femke slaapt gem. ong. 15 uur.
groetjes

Hoi!

Ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Ze hebben idd nog heel wat uurtjes slaap nodig.
Luuk slaapt ook nog veel
Hij gaat om 20.00uur naar bed en slaapt dan tot ong.8uur.
Dan slaapt hij nog van 10.00uur tot ong 11.30.
Daarna van ong.13.00uur tot 14.30 en van 15.30 tot 16.00.
Tussen 18.00 en 19.00uur slaapt hij ook nog even,dan krijgt hij om 19.30uur een fles en gaat om 20.00uur naar bed!

Ik heb gehoord dat ze daar ook van groeien...of is dat ook weer een fabeltje..?

Groetjes,Swinnie

Eline slaapt ook nog zoveel hoor!!!

En ik snap jou zorgen wel, want dat had ik eigenlijk ook wel een beetje. En toen zag ik dit topic staan... Dus ik ben nu ook wel opgelucht....

Ik vind het ook moeilijk om al het eten in de weinige uurtjes dat ze wakker is te proppen.....

Lieve meiden!!

Ik ben zeker al gerustgesteld! het zal er idd wel bijhoren!

Bedankt voor jullie reacties!

X Saskia

Hi Saskia

Nou jou verhaal is precies hetzelfde als bij mij!!! Ongeloofelijk!
Jayden laat nu al 2 dagen steeds zn flesjes met melk staan, soms neemt ie een paar slokjes maar dat was t dan, wel wil ie zn diksap of water maar melk nee hoor en hij is ook een btje hangerig enzo, hij is ook 8,5 maand hij is van 23 juni en ik denk dat t ook met tandjes te maken heeft..... heeft jou kleintje al tandjes?
Jayden nog geen 1, maar ik zie er wel 2 onderaan bijna door zn tandvlees heen schijnen, dat duurt dus nog maar heel even ben benieuwd hoelang dat nog duurt....

X Jada

Jeetje meiden, wat een heerlijke slapers hebben jullie.. ben een beetje jaloers.

Mijn kleine meid slaapt niet zoveel en wil de laatste tijd ook graag bezig gehouden worden. Jullie begrijpen mijn huis is een ZOOI!!!!!! Werk ook nog eens 3 dagen....
Vanavond moet ik 9 wassen vouwen..aaahhhh Kom er anders niet aan toe.

Aan de andere kant ben ik natuurlijk wel vaak aan het knuffelen... hihi..

Liefs Ilone
(mama van Jennifer 11-07-2007)

Terug
Bovenaan