<p>Hoi iedereen!</p><p>Ons zoontje is bijna 15 maanden en slapen is op dit moment een drama. Tijdens vorige slaapregressies/sprongetjes/whatever sliep hij wel onrustig voor een paar nachten, maar hij had ons niet nodig.</p><p>De afgelopen 2 nachten is het feest. Eergisteren wilde hij niet gaan slapen en heeft hij ruim een uur lang gehuild voordat hij sliep. </p><p>Vannacht is hij van half 11 tot 1 uur aan het huilen geweest. Vandaag is hij ook niet heel gezellig.</p><p>Het lastige is, hij gooit zijn knuffel vaak uit bed, slaapt niet zonder. Als we hem troosten dan gaat hij weer harder huilen als we weggaan. Vannacht ben ik uit wanhoop naast hem gaan liggen, maar meneer stond in zijn bed toe te kijken hoe ik wilde slapen (en was er niks aan de hand)</p><p>Ik weer weg, weer krijsen. Uiteindelijk een schone broek gegeven, temp gemeten (geen koorts), er maar een zetpil in gedaan (ontaarde actie, I know) klein flesje water en weer terug. Na 5 a 10 minuten huilen is hij toen wel in slaap gevallen. </p><p>Nu ben ik zo bang dat dit vaker gaat gebeuren en ik "genoodzaakt" ben om dingen te doen als een flesje geven en we hier straks aan vast zitten.</p><p>Iemand tips? Sorry voor het lange en misschien wat warrige verhaal... slaaptekort is echt niet aan mij besteed </p>