<p>Hoi mama's</p><p>Ik heb een dreumes van net 1 jaar en daarbij is het slapen een drama. Ze is 2 weken geleden begonnen met gebroken nachten. Ze is dan gevarieerd van 1 tot 3 uren wakker. Maar sinds 1 week zijn de slaapjes overdag ook een drama. Ze krijst alles bij elkaar en dat begint al zodra haar slaapzak aan gaat. Nu is er een kies aan het doorkomen sinds een week maar ook al gebruiken we daar spul voor of een zetpil, dit veranderd niets aan haar slaapjes. Zodra ik haar kamertje uit loop word het huilen echt krijsen en dit stopt pas als ik bij haar ben. </p><p>Ondertussen heb ik alles al geprobeerd zoals bedje schuin gezet, rustgevende muziek aan, dekentje over dr heen voor geborgenheid, laten huilen, troosten weer neerleggen, slaapje verlaten zodat ze nog moeier is maar niets helpt. Ik ben mezelf ten einde raad, zeker omdat alles op mij neer komt omdat ze bij mn man niet stil word wat die ook probeert. </p><p>Zou dit de slaapregressie rond 12 maanden kunnen zijn i.c.m. verlatingsangst en doorkomende kies? Hoor graag tips hoe jullie door deze periode zijn heen gekomen. </p><p>Liefs xx</p>