Slapen dreumes 16 maanden

Hebben jullie misschien tips? Ik heb hiet een tijdje heleden ook iets over gevraagd over onze dochter die toen slecht sliep maar nog steeds heel slecht slaapt. Ze is vaak snachts wakker en huilt dan echt heel erg veel. Ze is ook vroeg klaar wakker rond 5.15 en slaapt daarna ook niet meer. Als ik haar terug leg, huilt ze alleen maar. Haar slaapschema is als volgt.
09.00 tot 10.00 uur

12.30 tot 15.00 uur 

En dan om 19.00 uur tot 05.00..

Hebben jullie misschien tips? Want onze wallen hangen bijna op onze knieën haha.

 
Ik zou proberen om haar 1 slaapje per dag te laten doen. Ze slaapt nu al van 7 tot 5 want al 10 uur achter elkaar is, en dat is heel normaal en super goed!!
Als ze misschien overdag iets minder slaapt gaat ze snachts iets meer slapen. Het is wel belangrijk dat ze moe genoeg is als ze de nacht in gaat, anders gaan ze spoken en super vroeg wakker qorden.Ookal kan het vroege wakker zijn ook een fase zijn hoor, zit hier in hetzelfde schuitje.
Gewoon wat dingen proberen voor een paar dagen!
 
We zitten hier al zeker een maand of 4 in. Ze gaan vandaag haar op de opvang 1 slaapje laten doen dus dat is even afwachten hoe het dan vanavond gaat.

Want je leest ook veel dat als ze juist te moe zijn, het ook weer niet goed is.

Dankjewel
 
ik denk ook dat ze overdag iets te veel slaapt als ik het zo lees. Je hoeft niet per se meteen over naar 1 slaapje, je kunt ook slaapjes inkorten door je kindje wakker te maken. 
als je wel overgaat naar 1 slaapje kun je haar 's avonds wat eerder op bed leggen, want precies wat je zegt: te moe naar bed is ook niet goed
Succes!
 
Onze dochter van 14 maanden slaapt van 12.30 / 13 tot 15. En we maken haar echt 15u wakker anders dan gaat ze savonds zo laat.Nu gaat ze savonds rond 19.30 en komt vaak nog snachts voor een fles. Ze is meestal 6 of uiterlijk 7u wakker.

Ik zou ook of 1 slaapje of de slaapjes inkorten. Sws bij slechte slapers niet meer na 15u laten slapen want dat beïnvloed de nacht ook..
Heb je al geprobeerd wat er gebeurd als je haar een uurtje later in bed legt?
 
Terug
Bovenaan