Slapen een drama

Lieve iedereen, <br />Mijn dochter is nu 9 maanden. En slapen ging super goed tot 2 weken geleden. Haar papa is militair en nu weer van maandag tot vrijdag weg. Ze sliep altijd door maar sinds die 2 weken is het feest. Snachts niet willen slapen in haar eigen bed . En nu sinds een week ook niet meer overdag ja 2 keer een slaapje van 20 minuten maar dat houdt ze niet vol. <br /><br />Maar als ik haar snachts naast me leg of ik overdag naast haar ga liggen slaapt ze wel... (gelukkig dat ik nu dan heledagen thuis kan zijn). Iemand tips hoe ik haar weer in haar eigen bedje krijg? Deze mama is wel heel moe van snachts op staan en wiegen. <br /><br />Liefs<br />
 
Toevallig was er gisteren ook al iemand die eenzelfde topic geopend had, maar dan slecht slapen met 10 maanden.
Mijn dochtertje is ook 10 maanden en slapen is ook een drama.. nachten tussen ons in en ook overdag alleen bij ons willen slapen.. Afgelopen nacht weer voor het eerst bijna de hele nacht in haar eigen bed, dus dat geeft hoop.
Ik denk verlatingsangst, als je geeft wat ze nodig heeft, zal die fase ook weer over gaan... Hopelijk snel want het is super vermoeiend!
 
Mijn zoontje sliep ook heel slecht rond die leeftijd. Ik ben begonnen met het gebruiken van witte ruis. Er is een artiets op Spotify en Apple music die ik altijd gebruik. Het heet Sounds that make my baby sleep. Dit schijnt te kalmeren en de hersenen te stimuleren. Baat het niet dan schaad het niet. Ik zet altijd een nummer op repeat zodat hij lekker de hele nacht door kan blijven spelen en het geluid constant is. Het zijn playlists met huiselijke geluiden. Ook hebben ze een nummer met het geluid van een auto ritje. Hier val ik zelfs graag mee in slaap. MAJOR HELP. Ik hoop dat je er iets aan hebt! Veel Succes?☺️ https://open.spotify.com/artist/5BD1SLx95hHAUe8NFixDqx?si=a_X6Ati1R7ujTr3YYOjnoA
 
Terug
Bovenaan