slapen en 5 voedingen

Hallo allemaal,
mijn zoon is bijna 3,5 maand oud. hij heeft een  zus van 5 jaar en dat betekent gratis vermaak plus halen en brengen van dochterlief hij slaapt overdag minder.  als hij samen met zus in bad is geweest ('s avonds) dan is om 20.00 echt de koek op. hij kan dan rustig tot 6.00 uur slapen. ik moet echter schipperen met 5 borstvoedingen omdat hij de laatste voeding echt niet meer pakt (wel voldoende geprobeerd maar slaapt gewoon)  Het ziet er als volgt uit:
6.00   9.30   13.30   17.00 en 20.00 en dan weer 6.00 maar zit er tussen 20.00 en 6.00 niet te veel tijd. er wordt zo verschillend gedacht over dat het gevolgen heeft voor de bloedsuikerspiegel. Hij is verder goed gezond, levendig, etc. Wie heeft ervaring?

Hoi,hoi,
Als ik het goed begrijpt krijgt hij om 20.00 laatste voeding (of wil hij die van 20.00 juist niet?). En slaapt dan door tot 6.00. Volgens mij is dat geen probleem. Evi kreeg om 21.30 laatste voeding en sliep dan door tot 7.15. Daar zitten even veel uren tussen.
Als hij het zo goed doet, zou ik het lekker laten zo.

groetjes Sonja

Lijkt mij ook prima! 5 voedingen is toch een mooi aantal? Marieke zat toen al op 4! Zolang er maar niet teveel tijd tussen delaatste en de eerste zit (max. 10 uur zeiden ze tegen mij) en je kindje zich goed voelt gewoon doen!

Sabine

Lekker zo laten. Quinn is een echte slaapkop ('s nachts dan, want gisteren overdag vond hij het niet nodig om meer dan 2,5 uur te slapen). Die slaapt nu van 20.30 uur tot 8 uur 's ochtends. Hij doet het er prima op.
Groetjes Veerle

Zou me er ook niet te druk om maken. Mijn laatste voeding is om 21.00 uur en dan moet ik Jennifer 's morgens om 08.00 uur echt wakker maken. (Ze is morgen 11 weken) Is eigenlijk al zo vanaf de 8 weken.   (Ongeveer het volgende schema 8.00 - 11.30 - 15.00 - 18.30 - 21.00) Als verder alles goed gaat liet ik het zo lekker staan!
Succes ermee!

Terug
Bovenaan