slapen en eten (2)

Mijn dochter van 5 maanden die dacht ik dus door te hebben... niet dus... nu zit ze eindelijk op de 5 voedingen per dag en drinkt ze nog steeds hetzelfde als daarvoor...het probleem is nu dat ze ongeacht hoe laat ze naar bed gaat...om vier uur snachts wakker is... en mij dus ook wakker maakt...en dan kan ik tot 7 uur twintig keer haar speen erin doen en dan denk ik van nou krijg je eten en dan drinkt ze dus alsnog belabberd... wel iets meer rond de 100 cc maar toch...haar tweede fles is dan rond 12:00 en daar doe ik een blokje anijs in... en ineens drinkt ze dan 170-190cc ...wazig maar ok...nu dus weer het probleem van 4 uur snachts
 
Volgens mij mogen ze met die leeftijd nog helemaal geen anijs. Maar dat weet ik niet zeker hoor. heb je al pap geprobeerd 's avonds? Of een lekker warm bad met lavendel-olie. En is de temperatuur tussen de 18 en 20 graden in haar kamer? Zit haar luier lekker, etc. Daar zou ze last van kunnen hebben.
Veel sterkte.
Groetjes,Meta.
 
Heeft ze niet gewoon honger om 4 uur? Het kan best zijn dat ze weer in een groeiperiode zit en gewoon honger heeft. Het is ook wel logisch dat ze na 3 uur spenen niet zoveel drinkt. De zuigbehoefte is er dan niet meer. Ik zou toch proberen een fles te geven ookal is het niet veel. Volgens de site www.borstvoeding.com/dettwyler hoeven de kinderen ook nog helemaal niet door te slapen.
 
Terug
Bovenaan