slapen en eten (3)

Nu word het helemaal raar...mijn dochter van 5 maanden.ze wil gewoon niet meer drinken(eten melk)...fruithapje gaat er dan in als de beste als ik dat dan bijvoorbeeld aanbied...en dan bijvoorbeeld even later haar paphap (nutrix met vanille) heerlijk vind ze het met volle teugen zit ze dan te drinken...maar ze blijft me snachts wekken...ben helemaal op aan het raken...en overdags wil ze ook niet slapen...heb haar vanavond om half negen maar naar bed gedaan en geef haar zo voordat ik naar bed ga nog maar wat... hoop dat dat werkt... ik zou het anders ook niet meer weten...wie weet er raad?
 
hallo Anoniem.
wij hebben precies hetzelfde gehad met ons zoontje.
wij waren ook ten einde raad en ontzettend moe, ik heb toen ook een berichtje hier geplaatst en gelukkig zijn daar heel veel reacties op gekomen.
als je in het boek "oei ik groei" kijkt dan zie je dat ze rond deze tijd een sprong maken en dat ze best heel humeurig kunnen zijn en niet willen eten en slapen. dat is gelukkig van tijdelijke aard.
ons zooontje sliep overdag teveel kwamen wij via deze site achter. en daardoor sliep hij snachts niet goed door. nu gelukkig wel weer
ik hoop dat je een oplossing vindt.
veel succes! en nog even volhouden, het duurt vaak maar even!
groetjes M
 
het is inderdaad een fase, kijk maar eens bij voorjaar 2004 moeders, of hier, telkens zie je de periode van 5 maanden en niet willen eten/slapen verschijnen. Moeder die met hun handen in het haar zitten, knettergek worden. Het ritme is lijkt het bij jou even zoek en dat kan even duren voor je dat weer gevonden hebt. Probeer voor 's nachts lavendel bodylotion (natusan of zwitsal) en lees de verhalen bij andere eens op deze site.
 
Terug
Bovenaan