<p>Dag allen,</p><p>Onze dochter is nu 10 weken oud. De eerste 9.5 week waren rampzalig, met een baby'tje die alleen maar kon krijsen. Afgelopen donderdag gestart met neocate en ik heb een heel ander kind! Alleen nu loop ik tegen het volgende aan: ze komt nog steeds niet aan haar minimale hoeveelheid voeding. Overdag slaapt ze niet denderend veel, kan de slaapjes nog niet aan elkaar knopen (dit doet ze snachts wel al heel goed). De KA heeft gezegd dat ik 6 flesjes van 130 ml aan moet bieden, maar ze drinkt alleen als ze net wakker is, dan krijg ik er ongeveer 100 in, maar als ik er dus 3 uur tussen wil houden komt het vaak voor dat ze al een dik uur wakker is voordat ik de fles maak. Ik krijg er dan met veel moeite maar 50 ml in en zo komt ze dus nooit aan de minimale inname. Ze heeft ook nooit honger (haar hongergevoel lijkt verstoord doordat ze veel last heeft gehad van de vorige voeding), dus voeden op verzoek kan niet want dat drinkt ze helemaal niks. Wat kan ik nu het beste doen? Meer flesjes aanbieden (kleiner) of gewoon volhouden? </p><p>Ik moet vanaf dinsdag weer aan het werk dus dan gaat ze naar de opvang en ik zie er nu dus mega tegenop omdat ik zelf niet eens weet wat ik met haar aanmoet, dus ik kan het ook niet aan een "vreemde" uitleggen. En wat geef ik haar dan mee qua voeding? Hoeveel bakjes en voor hoeveel ml? ? ze weegt trouwens 4400 gram dus haar minimale inname is 660 ml. Ze groeit alleen al een tijdje niet/amper (+-30 gram per week) dus meer zou beter zijn. </p><p>Dit is overigens niet mijn eerste kindje, maar bij onze zoon ging het wat voeding betreft redelijk vanzelf. </p>