slapen en eten

Mijn dochter van bijna 5 maanden krijg ik met geen mogelijkheid voor elf uur savonds in haar bed...en dan krijgt ze haar pap fles...smorgens daar integen zit ze te spelen in dr bedje om 9 uur en heeft dan nog steeds geen honger...drinkt 90 cc daarna om half 1 drinkt ze pas weer en dan 120 cc... vaak gaat ze pas tegen de avond het allemaal weer inhalen waardoor ze totaal van 700cc melk op een dag drinkt...wat kan ik doen zou zo graag hebben dat ik haar wat vroeger in haar bedje kon stoppen en dat ze smorgen ook weer honger heeft...
 
Om 8 uur de laatste fles geven en in bed stoppen. Je kan proberen haar eerst in bad te doen voor die fles van 8 uur (bijv. met wat lavendel olie). Daar zal ze behoorlijk moe van worden, dan een lekkere warme fles. Als je haar te lang beneden (ik zeg even beneden, maar ik bedoel natuurlijk in de huiskamer) houd, zal het steeds moeilijker worden. Dan zit ze namelijk helemaal in het ritme. Het zal de eerste week moeilijk gaan, maar daarna heb je er profijt van. Die van mij (4 m) slaapt van half 8 tot half 8. Ik verdeel het over 5 voedingen (5 x 200cc). Hij drinkt over de hele dag rond de 900cc, want hij laat ook wel eens wat staan.
Sucses!
 
Hoe moeilijk het ook is. Ik denk dat je haar gewoon moet aanwennen dat ze om een uur of 8 haar laatste fles krijgt. Anders blijft ze zo doorgaan. Het zal in het begin wel brullen zijn, maar ze moet wennen aan het vernaderde patroon. Mijn zoon deed dit ok, maar nu geven we hem om 8 uur zijn laatste fles. En sochtend om 7 uur heeft hij flinke honger!
Succes
 
Ik zou eens proberen die pap niet te geven maar gewoon opvolgmelk. Van die pap is ze blijkbaar zo vol dat ze 's ochtends nog geen honger heeft. Dat is de eerste stap die ik zou uitproberen.

Succes
 
Terug
Bovenaan