slapen en geen klachten..

Hoi Allemaal,

Ik slaap al maanden slecht 3 uurtjes per nacht is al veel.Wie weet daar iets voor, wel leuk als de kleine komt dat ik nog energie over heb.
Behalve dat de kleine nu op mijn schaambeen schijnt te liggen, wat niet fijn is heb ik de rest van de zwangerschap geen klachten gehad.
Ik zou nu ook niet weten wat harde buiken zijn en oefen weeen zijn mij ook onbekend. Ik ben ruim 38 weken zwanger en vroeg mij af of iemand weet of dat betekend dat het kindje lekker blijft zitten tot na de uitgerekende datum?

Groetjes

dat is zo onvoorspelbaar.

Bij ons zoontje nergens last van gehad en de avond voor de uitgerekende datum bevallen terwijl ik nog veel vruchtwater had en geen klachtjes niets.
Nu loop ik al enige tijd met voorween, ben nu 37,5 week en de klachtjes zijn rijkelijk aanwezig.

Het zegt allemaal niets, hangt helemaal van je babytje af wanneer die besluit te komen,

Succes ermee,
Liefs Marina

heb geen tips om beter te slapen... Probeer wel je rust te krijgen, dit kan ook door gewoon lekker op de bank met een goed boek.

Niet iedere zwangerschap is hetszelfde. sommigen hebben nergens last van, anderen juist overal...

Geniet ervan de laatste weken...

Liefs

voor het slapen neem gewoon zo veel mogelijk rust ook overdag.. je hoeft niet te slapen maar beentjes hoog en ontspannen met iets wat je ontspant doet ook wonderen..

ik slaap zelf ook heel slecht en om niet te vermoeid de bevalling in te gaan ga ik na het middag eten even minimaal me oogjes dicht doen.. dan moet ik zeggen als ik dat niet doe dat ik om 7uur knock out ben s'avonds en slaap ik dus s'nachts niet..

qua bevalling kan ik je niet helpen dit is voor mij ook de eerste.. maar kan je wel zeggen dat je in de handen moet knijpen dat je geen kwaaltjes hebt.. ik loop al vanaf 20 weken met harde buiken die in de loop van tijd steeds erger worden en nu om het minst geringste komen en ook vaak pijnelijk zijn..
en indalingsweeen en voorweeen heb vanaf ongeveer 30 weken en worden ook als maar sterker en komen ook steeds meer voor..
en zit ik ook nog te klungelen met bekkeninstabiliteit waardoor ik nu de kleine is ingedaald soms wel kan janken van de pijn..

dus geniet er van dat je geen kwaaltjes hebt zou graag met je willen ruilen ;-)

Ik ben zaterdag 40 weken zwanger en heb eigenlijk ook nergens last van... geen voorweeen of tekenen dat de baby zal komen een deze dagen. Toch weet ik van meiden uit mijn omgeving dat het geen teken hoeft te zijn dat het later komt, want het kan zo vanavond, morgen of zaterdag gebeuren.

Probeer zoveel mogelijk te ontspannen en staar je vooral niet blind op de uitgerekende datum of de voortekenen, want dat zegt inderdaad niks over het moment van bevallen.

Hoi,
Ik heb heel veel voorweeen gehad in de laatste tien weken van mijn zwangerschap.
Mijn vk vertelde dat je onderscheid kan maken tussen een harde buik en een voorwee door te kijken naar je activiteit
Een voorwee ontstaat ook in rust, een harde buik is meestal gekoppeld aan een activiteit of als je een volle blaas hebt.
Voorweeen zakken vaak af bij een warme douche/bad. Weeeen worden hier vaak door versterkt en worden heviger in de tijd.
Misschien heb je iets aan deze uitleg?
groet, jessica

Terug
Bovenaan