Mijn zoontje is van 6 januari 2004, bij zijn geboorte was hij toen 2980 gram. 2 weken terug was hij 5490 gram en vandaag 6855 gram, ik vind dat zo ontzettend snel gegaan als ik naar babytjes van zijn leeftijd kijk , dat zijn allemaal nog van die kleine poppetjes. Hij is helemaal niet te dik, maar ontzettend in de lengte aan het groeien, bij de geboorte was ie 51 cm en 2 weken terug 58,5 cm en volgens mij is ie de laatste 2 weken weer enorm gegroeid. Hij kan nu sommige pakjes van maat 62 niet meer aan. Ik denk ook dat het daarom is dat ie veel eerder dan andere babytjes toe is aan meer voeding. Mijn man is zelf ook heel breed en groot dus daar zal het wel mee te maken hebben. Even wat anders, hoeveel slapen baby's van 10 weken gemiddeld, toch nog wel na elke voeding, of??? Ik doe het zo voortaan als hij in de box in slaap valt of hij wordt heel hangerig dan leg ik hem in zijn bedje, en dan slaapt ie ongeveer zo'n 2 uur gemiddeld tussen de voedingen,. Doe ik dat goed of laat ik hem nog te veel of te weinig slapen??? Herkent iemand 1 van deze 2 vragen, heel graag antwoord, bedankt alvast.
groetjes, Martine
groetjes, Martine