Slapen en slaaphouding!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even geleden dat ik hier op het forum was, maar heb het erg druk gehad en las soms dingen die ik niet wilde lezen en ben toen een tijdje weg gebleven.
Nu ben ik 22 wk en 1dg en het gaat super.
Heb alleen 1 probleem en dat is slapen!

Hoe ik ook lig, draai enzv ik slaap te weinig en slecht.
Weten jullie misschien een manier om lekker teslapen, ik heb ook een voedingskussen als hulpmiddel maar ik heb het idee dat ik hem verkeerd neerleg ofzo, want het ligt niet lekker.

Ook heb ik vreselijk dorst en honger snachts, met gevolg dat ik er steeds uit moet om teplassen van al dat drinken.

Tips zijn welkom!
Liefs een trotse maar moeie Debbie

Hoi Kyrabella,

welkom terug .
Ik kan je helaas niet helpen met je slaapprobleem, ik heb er namelijk geen last van, alleen dat ik wat lichter slaap. Misschien helpt het om van tevoren KORT een warme douche te nemen, de verwarming eventjes van tevoren aan te zetten in de slaapkamer.
In ieder geval, ik hoop dat je snel weer goed kunt slapen.

Groetjes Sharon. 21+4

Hoi hoi..

Ik heb het laatst aan mijn gyneacoloog gevraagd omdat ik niet meer sliep van de pijn in mijn bekken...
Ook heb ik een dubbele hernia in mijn rug die gruwelijk zeer doet omdat ik zo lag te woelen... Nu moest en een kussen onder mijn knieen leggen en dan mijn knie hogerop leggen dan mijn andere been en ik heb heerlijk geslapen...
Nu was vanacht het kussen van mijn bed gevallen en weer deed alles ontzettend pijn van morgen... dus denk toch dat het kussen en je knie hoger misschien wel helpt...

Succes ermee

Liefs Es
(38+1)

Terug
Bovenaan