Hoihoi!Mijn zoontje van 9 weken (first time mom) krijgt borstvoeding en dit doe ik min of meer op verzoek. Ik merk de laatste tijd dat hij graag voor zijn dutje wil eten in plaats van erna… Soms ook tussendoor en dan slaapt hij weer verder. Hij wil ook niet tijdens 1 voeding aan allebei de kanten drinken, hij lijkt voldaan te zijn met 1 borst (hapt na het verschonen niet meer aan de andere borst, dus ik denk dat hij dan klaar is). Maar na een uur wil hij toch nog een keer drinken en dat is dan weer het einde van zijn awake window.<br />Ik vraag me af of dit wel oké is. Ik lees vaak over ‘sleep, eat, play’ en 2 borsten aanbieden tijdens een voeding. Maar dat lukt bij ons niet echt.<br />Hoe gaat het straks als ik weer moet werken en hij met papa is/ zijn tante/ naar de opvang moet? Het kan toch niet zo zijn dat hij slaapt-eet-slaapt- en dan pas wakker zijn en spelen. Kan dit ook regelmaat zijn voor hem? Of moet ik het langzaamaan omgooien naar slapen-eten-spelen-slapen? Hoe kan ik dat dan het beste aanpakken als hij tussendoor weer honger heeft..<br />Zoveel vragen en twijfels… Hopelijk heeft iemand een paar tips!<br />Groetjes<br /><br />