<p>hoi!</p><p>mijn zoon is 13 weken oud. In principe slaapt hij voldoende, maar ik loop te klooien met RRR en zijn slaapjes... hoe doen jullie dat?</p><p>momenteel maken we hem wakker om 7.45u, dan flesje en meestal slaapt hij rond 9.15u weer voor ongeveer 1,5 uur. Dan weer wakker, verschonen en de fles. </p><p>Na de fles van 11 uur leggen we hem uiterlijk om 1230 uur weer in bed en dan slaapt ie meestal een uurtje. Weer wakker en voeding geven, dus rond 13.45 uur.</p><p>daarna begint het allemaal minder te worden, we doen hem dan rond 15.15 uiterlijk weer in bed maar dan slaapt hij meestal maar 45 min. Als we dan de RRR aan zouden houden zou hij om 16u alweer de volgende fles krijgen... nu wachten we meestal een half uur en doen dan rond 16.45 uur de fles. </p><p> </p><p>Daarna slaapt hij meestal tussen 17.30-18.00 uur een half uur... en daarna is het slapen echt over. We doen hem rond 19 uur in bad en daarna de laatste fles en dan is hij wel moe, maar wil niet slapen... meestal zijn we dan tot 21-21.30u bezig met op bed leggen (als ie de oogjes dicht heeft) maar dan komt hij 10 min later weer... als hij eenmaal slaapt, slaapt hij door tot de volgende ochtend...</p><p> </p><p>is dit normaal? Gaat het beter worden? Wat zijn jullie ervaringen/tips? Want elke keer voeden na het wakker worden kan gewoon niet met de hoeveelheid flesvoeding... ik weet het echt niet meer! </p><p> </p>