Slapen en voeding

Hallo,
Onze baby is 2 maanden oud en slaapt inmiddels best goed.
We leggen haar nu on 19.00 in haar bedje en slaapt San heerlijk we maken haar wakker om 23.00 voor een fles maar dat lukt niet, ze drinkt van haar flesje soms net de held of nog minder waardoor ze denk ik om 04.00 wakker word voor een nacht voeding.

Alleen zitten we al op 5x 150cc +5 scheepjes overdag..... We hadden een paar dagen 07.00
11.00
15.00
18.15
23.00

Overdag slaap te moeilijk sinds 1.5 week slaap ze eindelijk overdag het liefst is het donder in haar bedje..

Hebben jullie tips hoe we haar wakker kunne krijgen zodat ze haar flesje wel leeg drinkt?

Ik zou haar denk ik niet wakker maken.. heb dat zelf ook een tijdje geprobeerd, maar gaf geen verschil en ik zat in de avond maar te wachten op het geven van nog een avond voeding tot ik kon slapen. Die 4u voeding gaat waarschijnlijk vanzelf schuiven naar 6u en dan heb je een goeie nacht. Tot die tijd zelf lekker vroeg naar bed gaan en die vroege ochtend accepteren. Hier trouwens ook 2 kids die alleen in donkere kamertjes slapen, ook bij de opvang.
(Ik geef trouwens wel borstvoeding dus hoe het precies dan zit met de flesvoeding kan ik je niet in adviseren)

Ik zou hetzelfde doen als wat SN zegt, hebben wij met flesvoeding ook zo gedaan. Gewoon laten slapen, geven als ze het nodig heeft om 4 uur. Je kunt kijken of je die ook kunt minderen, dus bijv 90 geven, kijken of ze het volhoudt tot 7 uur en dan de dag beginnen met een hele voeding.

Lekker voeden op verzoek... 1900u op bedje leggen na de fles en dan zie je wel hoelaat ze komt.. 
(zelf ook lekker optijd gaan slapen)... Wie weet komt ze om 2:00u, en dan pas 7:00.. dan is die fles geven om 2:00u ook niet zo'n ramp omdat je zelf al een poos hebt geslapen

Lastig, dat dilemma hebben wij ook gehad. Maar ik zou haar idd niet meer wakker maken om 23 uur en gewoon wachten tot ze weer komt. Wij hebben een hele poos gehad dat we daardoor al om 21 uur naar bed gingen. Maar die tijd om 16 uur schuift vanzelf op.

Ik heb haar deze avond niet wakker gemaakt, ze werd pas wakker om 04.30u, toen heeft ze 90 cc( de rest liet ze staan) gedronken en weer terug naar bed gegaan tot 07.00u toen heeft ze 150cc. Gedronken.
Bedankt voor jullie tips! ?

Terug
Bovenaan