slapen etc.

elize81

New member
ik slaap de laatste tijd echt slecht met die dikke buik..eerst een hele instalatie met allerlei kussens als ik naar bed ga..ik slaap meestal op mn zij maar dat ligt ook niet altijd meer lekker, soms ligt er 1 van de meiden te duwen..ze zijn ook erg levendig maar soms is het echt pijnlijk..
hoe slapen jullie?
en even rare vraag miss maar toch een vrouwending...scheren...ik zie echt niets meer van onderen..scheer maar op gevoel maar vind het wel lastig..
 
Slapen is ook echt lastig ja. En zou echt geen oplossing weten. Ik slaap met een voedings kussen maar dat werkt ook niet echt.
En van dat scheren, ik kan het ook niet meer zien en doe het op gevoel. Maar misschien een stom idee :p een spiegel kan je wel beetje helpen :p ik vind het teveel moeite dus doe maar beetje op gevoel.
 
Hoii! Slaap nu ook behoorlijk slecht.. heel onrustig, veel rare dromen en even omdraaien is er ook niet meer bij... op mijn rechterzij slaap ik nog wel lekker, maar links doet gewoon pijn! en op mijn rug vind ik ook niet meer zo fijn... lastig he!!

en wat scheren betreft, heb hetzelfde probleem! Doe het ook maar een beetje op gevoel... om er nou een spiegel bij te gaan pakken onder de douche, vind ik ook zo'n gedoe haha.
 
Heyy

Ik slaap al weeeken met een voedingskussen, en draai van mn zij naar mn rug. Ik vind dit lekker slapen want als ik draai hoef ik maar 1 kussen mee te draaien. En deze geeft ook ondersteuning aan mn buik.
Wat scheren betreft.. Hier ook op gevoel want zie ook alleen nog maar buik. Heb er geen figuurtjes in ;-) dus gaat prima haha.

Liefs
 
Hai Elize,

Hier exact hetzelfde probleem. Slaap zo slecht en nu die buik steeds groter en groter word, weet ik me ook geen houding meer aan te nemen. Van rug op zij, weer op de andere zij etc......Ook zijn de twins ook heel druk, ook 's nachts en idd soms best pijnlijk, alsof ze zeggen: "mama, plet me ff niet."

Scheren???? Hihi! Lijkt wel een kermisattractie ;-) Zie ook niets meer dus ook maar op gevoel! Vind het wel prettig als het een beetje netjes is, zeg maar......

Hoe gaat het verder met jou en de tweeling?
Nog eventjes volhouden hè?! Gaan ze jou ook eerder inleiden?

Liefs Lynn.
 
Heel herkenbaar allemaal. Ik heb op zich geen problemen met liggen, slaap op beide zijdes best ok, maar ik droom onwijs veel, over de meest vage dingen. Hierdoor voel ik me wel ech belabberd elke ochtend, heb niet echt het gevoel dat ik lekker heb geslapen...

En scheren...ook hier op gevoel, want ja, je moet er toch een beetje fatsoenlijk bij liggen straks ;-)
Ach, ze hebben ook vast wel eens erger gezien, maar toch...
 
Scheren... ik ga in de inloopdouche op de grond zitten en dan op de tast. Soms nog even een spiegeltje erbij voor de nacontrole, moet er natuurlijk wel een beetje netjes bij liggen mocht het nu ineens zover zijn!

Maar hier nog een met weinig nachtrust... al 2,5 maand nu. Op een slechte nacht slaap ik maar 3 uur, op een goede nacht 6. Dat is minder dan in de tijd van Elias zijn nachtvoedingen!

Inderdaad eerst mijn voedingskussen installeren onder mijn buik, tussen mijn benen door, dan oordoppen omdat ik een superlichte slaper ben en mijn lieve man soms "lekker" tegen me aan komt snurken, m'n brace om vanwege de CTS. Val ik bijna in slaap kan je er donderop tegen zeggen dat ons meisje een feestje bouwt in mijn buik! Iedere nacht wel een keer of 5 uit bed om te plassen, en meerdere keer wakker worden vanwege de pijn in mijn handen & armen ondanks de brace, en dan ons bewegende meisje weer en steeds weer omdraaien als een walvis op het droge. Pfffft....
(sorry voor mijn klaagzang, ben het nu echt zo beu!)

Liefs!
 
Heel herkenbaar ik slaap ook erg slecht vooral de laatste week. En dan ga ik draaien want dan weet ik niet meer hoe ik moet gaan liggen. Gelukkig nog maar een week en twee daagjes werken want dat word wel zwaar als je niet goed slaapt. Scheren doe ik ook maar een beetje op gevoel hoor in de hoop dat ik niet een stukje oversla :p
 
Terug
Bovenaan