slapen hellup

Hey meiden,

Ik slaap al een tijdje onrustig, maar het wordt nu toch te gek.....
Op z'n minst zie ik elk uur op de klok...ik heb last van mijn bekken en 's nachts is het het ergst. Ik kan me niet meer omdraaien omdat mijn bekken en alle spieren en gewrichten rondom dit gebied zitten vast en doen echt ongelooflijk pijn.
Ik sliep al met een kussentje onder mijn buik en tussen mijn knieeen, al vervangen door een voedingskussen..
Voeteneind is iets de lucht in tegen de krampen in de kuit....
Ik doe netjes de oefeningen van de fysio, fiets elke dag nog een kilometertje of 2a3....geen idee wat ik nog meer kan doen...Jullie een idee of misschien wel dé gouden tip?????
Thanx alvast!

Groetjes Kim
 
Paracetamol.....

Ik neem er rustig van tijd tot tijd 2 voor t slapen gaan, anders is t echt niet te doen...

En verder kan k alleen maar de magere troost geven dat t over is als de baby er is....Dan is er wat anders dat je uit de slaap houdt;) Geintje hoor, met een beetje geluk slaapt je baby lekker en krijg jij ook je nodoge rust.

Succes er mee, nog even doorbijten, we zijn er bijna!!!

Liefs!!
 
mmm, nog niet aan gedacht...kan het wel eens proberen al ben ik helemaal niet van de pilletjes....volgens mij kan ik nu wel eens een uitzondering maken!
Ik ken het ook helemaal niet van de eerste, daar sliep ik als een os, zelfs tussen de weeen door, haha!
 
Ja vervelend he! En dan er ook nog 10.000x uit voor het nachtelijke toiletbezoekje... Pfff...
Misschien helpt een warme douche voor je gaat slapen een beetje, dan ontspannen je spieren wat meer. Ik doe dit ook elke avond en moet zeggen dat het slapen beter gaat en ik minder pijn heb.

Succes!
 
Kom even van het sept/okt forum :)

Ik slaap op zich nog wel redelijk en pijnloos gelukkig maar wat FA198 zegt werkt bij mij wel. Warme douche en dan bedje in heerlijk, dan slaap ik het lekkerst.
 
Je zou ook nog kunnen proberen om na de hete douche al je pijnlijke spieren (ook in je kuit) in te smeren met SRL gelei / creme. Helpt goed tegen spierpijn, zorgt ervoor dat je minder snel last van kramp krijgt en bij mij maakt het het opstaan wat makkelijker omdat het dan de hele nacht in heeft kunnen trekken. O ja, een kruik of kersenpitten kussen wil ook nog wel wat helpen.
 
Terug
Bovenaan