Slapen/Huilen

Onze dame van 7 mnd. huilt/krijst het 1e uur als ze naar bed gaat. Wie herkent dit en wat kan ik hier aan doen. Ik wordt er zelf heel onrustig van. Ze krijgt 2,5 a 3 flessen per dag.

Bedankt.
 
Onze dochter nu 7,5 maand heeft dit ook gedaan...Nu moppert ze nog steeds als ze naar bed gaat en ligt ze te kreunen maar ze begint nu ook steeds meer te kletsen als ze in bed ligt...Mijn dochter slaapt lange nachten van 19:00/19:30 tot 8:30 dus ik heb nu het ochtendslaapje weggelaten en gaat ze rond 12:00/12:30 naat bed en hoor ik ze nauwelijks.
Mijn dochter was gewoon niet moe als ik ze in bed legde.....Mijn dochter deed dit al vanaf haar geboorte dat huilen als ze in bed lag en mijn kraamhulp zei ook dat kinderen huilen om de dag te verwerken.....
En heb je een slaapritueel als ze naar bed gaat? Ons meisje is een kindje van een strak vast ritme en vind het heerlijk als we een boekje lezen en dan nog een liedje en dan gaat ze een stuk rustiger slapen....
Ik hoop dat je hier wat mee kunt....Succes
 
Mijn eigen dochtertje heeft dat gelukkig niet, die geef je haar speen en knuffel en ze is meteen vertrokken.
Ik herken het wel van een kindje van een kennis. Zij heeft dit vanaf haar geboorte gedaan en doet dit nu nog steeds, terwijl ze bijna anderhalf is. Dat verschilt dus wel per kind. Nou moet ik er wel bij zeggen dat die kennis dat meisje niet veel regelmaat geeft. De ene dag legt ze haar bij zich in bed en ze haalt haar dochter er 's nachts ook bij iedere kik meteen uit voor borstvoeding. Dat lijkt me ook niet goed, want dat kind weet natuurlijk dat ze bij mama in bed mag als ze huilt.....
 
Terug
Bovenaan