slapen in buggy vraag

A

Anoniem

Guest
Hoi,

FF een vraagje, slapen jullie kinderen in de buggy?? Chelsey namelijk niet, ik moet ook wel bekenen dat ik eigenlijk alleen op haar wakkere momenten weg ga, maar van de week liep het een beetje uit en mevrouw was moe, maar vertikte het om te gaan slapen, wel een hoop comentaar, maar slapen nee ho maar, ze is ook wel lekker nieuwgierig hoor en vind de buggy 1 groot feest, alleen niet als ze moe is, dan wilt ze gewoon haar bedje. Ik vind het wel een beetje jammer want als ik om me heen kijk zie ik zo vaak kinderen lekker ff een dutje doen en als je aan het winkelen ben hoef je niet zo op een tijd te letten, hoe doen jullie dit??

Groetjes Elise

Onze oudste 2 sliepen wel altijd in de wandelwagen en buggy, daar kon ik gerust een hele dag mee gaan winkelen ofzo.

Maar Marin slaapt ook gewoon het liefst in haar eigen bedje. Dus ik moet er nu wel altijd een beetje rekening mee houden wanneer het tijd is voor een slaapje. Maar goed, vind ik niet zo erg, een hele dag winkelen gaat nu toch niet meer, door de schooltijden van de oudste 2.

Kay blijft ook zo lang mogelijk als een paashaas rechtop zitten hoe moe hij ook is! Whaha,.. Hij vind alles veel te leuk! Maar op den duur wint de slaap van de kleine man en valt hij na een hele poos uiteindelijk toch in slaap.

Hij heeft gemerkt dat lang vechten tegen de slaap een ongewonnen strijd is haha..

Esmé mv Kay

Ow enne,.. hij moet dan geen zon in z'n karretje hebben hoor! Maar als het parasolletje er voor zit dan wil het nog wel eens gebeurden dat hij in slaap valt!

Hoi,

Tess heeft het ook niet zo op slapen in haar buggy of wandelwagen. Maar net als bij Kay zijn haar ogen soms echt te zwaar. Zon is idd een groot probleem, even in de oggjes en blerren maar, dus hier ook het parasolletje op en ze is happy.

Helaas geen tips voor je, misschien een paar keer vlak voor bedtijd gaan wandelen zodat ze went aan het slapen op een andere plaats?

Succes, Nanda

Terug
Bovenaan