slapen in een peuterbedje

Hallo,

gisteren is Tijn overgegaan van zijn peuterbedje naar een groot bed. Dit vond hij helemaal stoer. Eerst wilden we het peuterbed nog even opruimen, maar toen bedachten we dat Bente misschien ook al over kon. We hebben het bedje op haar kamer gezet en het ledikant nog laten staan.
's Middags wilde ze eerst niet gaan liggen, maar na een verhaaltje ging ze lief slapen. 's Avonds ging ze gelijk lekker slapen, vannacht hoorden we haar echter en toen we gingen kijken liep ze door haar kamer. Mijn man vroeg of ze in het ledikant wilde liggen maar nee ze wilde gewoon in het "grote" bed. Vanmorgen bleef ze netjes in bed wachten totdat wij kwamen.
Ben benieuwd hoe het komende nacht gaat. Als het van de week goed gaat, ruimen we het ledikant zaterdag op. Pffff weer een periode afsluiten, raar idee hoor, hahaha

liefs Danielle

Wouw wat knap. Wij zijn op zoek naar een groot bed voor Myrthe.
Wij willen in 1x de overstap doen en desnoods de voeteneind verkorten met paar planken.
Maar een leuke vinden is wel heel moeilijk vind ik. We zijn al wel tijdje op zoek. En die we leuk vinden is gelijk hartstikke duur.
Geniet van je kleine grote kinders.

Liefs

Heel knap dat het gelijk zo goed gaat!!
Hier genieten we er nog even van dat hij lekker in het campingbedje ligt, hij klom er eerst uit maar nu niet meer dus vandaar.

Liefs Marina

Heel knap dat het gelijk zo goed gaat!!
Hier genieten we er nog even van dat hij lekker in het campingbedje ligt, hij klom er eerst uit maar nu niet meer dus vandaar.

Liefs Marina

knap hoor, dat ze het zo goed heeft gedaan vanacht!
nathalia wilt t echt niet, dus die laten we voorlopig nog maar lekker in het ledikantje.
waarschijnlijk gaan we het weer proberen, als de baby geboren is met het verhaaltje: je bent nu grote zus, dus een grote meid en grote meiden slapen in een groot bed.
maar als ze het niet wilt, is dat geen probleem. ze kan nog ruim een jaar in het ledikantje liggen, dus komt vanzelf wel hoor. geen haast hier.

hoop voor jullie dat het vanacht weer zo goed gaat :D

liefs, do

knap hoor, dat ze het zo goed heeft gedaan vanacht!
nathalia wilt t echt niet, dus die laten we voorlopig nog maar lekker in het ledikantje.
waarschijnlijk gaan we het weer proberen, als de baby geboren is met het verhaaltje: je bent nu grote zus, dus een grote meid en grote meiden slapen in een groot bed.
maar als ze het niet wilt, is dat geen probleem. ze kan nog ruim een jaar in het ledikantje liggen, dus komt vanzelf wel hoor. geen haast hier.

hoop voor jullie dat het vanacht weer zo goed gaat :D

liefs, do

Ook vanavond ging ze weer graag in haar 'grote' bed liggen. Ik vroeg haar in welk bed ze wilde en ze zei ik wil in grote bed. Ok duidelijk dus.
Ze ligt nu dus heerlijk te slapen.Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ze het zo goed zou doen, hahaha

liefs Danielle

Wat knap!!! Mijn duimpjes draaien voor jullie dat het vannacht weer zo goed gaat!

Wij hopen na de zomer met meneer z'n slaapkamer aan de slag te kunnen en dan mag hij naar een nieuwe slaapkamer met groot bed en dan wordt de babykamer een logeerkamer.

Al hoop ik dat ooit een ukje die kamer in gebruik neemt, maar dat lijkt heeeeeel ver weg...

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan