Slapen in eigen kamertje

Middag dames,

Onze Maud is bijna 7 weken en ik vind het tijd worden dat ze s nachts in haar eigen kamertje slaapt, ik word nl van bijna elk kuchje wakker. Overdag doet ze dit al.

Wij slapen zelf op de begane grond en zij op de eerste verdieping, dus dit is wel een afstand maar als alle deuren openstaan, dan hoor ik het zelf gelukkig hebben we een goede babyfoon, want ik vind het wel een beetje griezelig.

Hoe doen jullie dit, slapen jullie kindjes nog in jullie slaapkamer of niet?
 
hallo,

ik heb eigenlijk vanaf de 1e dag devaney gewoon in haar eigen kamertje laten slapen,ik denk dat dit voor iedereen misschien persoonlijk is??
wij vonden dit gewoon het beste,als ze snachts huilt dan hoor ik haar wel.
 
Bij ons ligt ze nog op onze kamer,
ze is vandaag 3 weken oud maar omdat ze te klein is en 4 weken te vroeg geboren is mag ze nog niet in het ledikantje dan verliest ze teveel warmte.

wil wel vanaf as weekend haar overdag daar laten slapen met een kruik
 
Jake is nu 2 weken en slaapt wel al vanaf toen ie 6 dagen oud was in eigen bed. Hij slaapt bij ons op de kamer want we hebben nog geen extra kamer hoop dat we snel een permanent huis krijgen al moet ik wel blij zijn met wat we nu hebben natuurlijk.
 
Hoi,
Vigo slaapt al vanaf de 1e nacht op zijn eigen kamer in zijn wieg.
Wij hebben dat met onze eerste ook gedaan. Door je hormonen word je echt wel wakker als je kleine ligt te huilen. En bij de meeste baby foons kun je de gevoeligheid instellen. In het begin zet je die gewoon voluit. Dan hoor je ze net zo goed als dat ze naast je liggen.
Liefs,
mar
 
Wij hebben luuk na een week ook 's nachts in zijn eigen kamertje gelegd, in het begin deden we dit niet omdat hij heel misselijk was van de vacuumpomp en toen had ik hem graag dicht bij me.
 
Lana ligt bij ons op de kamer in een wiegje. Dat hebben we bij alle kinderen gedaan tot ze een maand of 5 waren. Het is even wennen. Ik word nu ook van elk zuchtje en kuchje wakker maar ik weet dat dit straks ook niet meer zo zal zijn. Overdag slaapt ze nu ook nog in het wiegje. Maar ik denk dat ik met een week of 2 ga beginnen met haar in haar eigen kamer te leggen overdag.

Groetjes!
 
Lastig, ik loop hier ook een beetje mee rond, jip heeft vanaf zijn geboorte bij ons geslapen en nu willen ( vooral papa) dat hij gewoon in zijn eigen bedje gaat slapen, ik vind dit nog wel lastig weet dat het beter is maar toch..

 
Terug
Bovenaan