slapen jullie kids ook zo lang??

Sinds 2 weken slaapt Thijs heel veel. Hij gaat iedere dag tussen 6 en half 7 naar bed, en dan slapt hij vaak tot 11 uur, hij ligt nu ook nog te slapen. rons 1 uur gaat hij weer toot 4 uur naar bed. Normaal sliep hij wel de klok rond, maar dit is wel erg lang, vinden jullie   van niet? Ben eigenlijk wel benieuwed hoe jullie kids de slaapjes nog doen. groetjes Wendy

Hoi wendy

In deze voor jullie zo drukke tijd, wel lekker dat 1 van de drie zoveel slaapt haha!! Maar goed, hij heeft het vast even nodig, toch?

Sophie slaapt trouwens ook veel meer dan een tijdje geleden. Ze gaat om uiterlijk half 8 naar bed en slaapt al een week tot ongeveer half negen / negen uur. Tussen de middag slaapt ze ook opeens weer 3 uur (dat was een hele tijd krap 1,5 uur).

Maar helaas doet haar broertje van bijna 4 niet mee aan het uitslaapfestijn en begint mijn dag nog steeds gewoon om kwart voor 7 haha.

Groetjes
Susan

nou hier verandert er niet zoveel eigenlijk, Ivar gaat om 1900 uur naar boven, is 's ochtends tussen 7 en half 8 wakker, slaapt nog 2x per dag, zo'n anderhalf uur per keer.
gisteren werd hij pas om kwart over 9 wakker, nou we zijn echt wel even wezen kijken of alles wel goed was

liefs Jenneke (Ivar is bijna 15 1/2 maanden)

Ja, sinds ze loopt doet ze op de ochtend weer een schoonheidsslaapje van een halfuur... langer niet want dan slaapt ze gelijk nog met haar grote zus van 1 tot 3. Als ze overdag te weinig slaapt dan slaapt ze s'nachts ook niet, oververmoeid dus...

Ik maak Meike en Isa wel altijd wakker want als ze alletwee blijven slapen willen ze niet meer op bed en ze gaan al laat haha....

Maar Meike slaapt dus ook meer, nu je het dus vraagt, en liefst slaapt ze overdag dus langer...
Als straks de buikgriep over is ben ik benieuwd hoe laat ze dan s'morgens komt want nu zitten de dunne luiers on de wekserviceerrug vies ja....

Groetjes Renske

Ja, het is zeker lang, maar hij doet dat nu eenmaal zo. Zag wel dat hij weer met zijn tandjes bezig is, en zijn 7 en 8 ste tand nu door zijn, ook zijn snijtandjes staan op doorkomen. Misschien heeft hij daar wat last van. Ook zei mijn zus dat hij 2 weken geleden de bmr spuit heeft gehad, dat klopt idd, maar heb daar niet meer bij stil gestaan. Misschien dat dat ook meespeelt. Een goede slaper is hij altijd al geweest, maar hij is ook echt moe,hihi. Zal ook wel weer overgaan, deze periode. groetjes Wendy

Dean kan ook nog steeds lekker slapen. Heel regelmatig tot een uur of 11. 's Middags slaapt hij ongeveer 1,5 uur en 's avonds gaat hij tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed.

Groetjes,
Nelly

Terug
Bovenaan