slapen jullie kindjes al door?

Vraagje voor de mama,s onder ons[zijn er al veel,en de rest duurt niet meer lang]
Salpen jullie baby,s al door? Bryana namenlijk nog niet,die komt gemiddeld 2x per nacht,rond een uur of 1a2uur en rond een uur of 4a 5.
Overdags heeft ze er totaal geen moeite mee dan slaapt ze als een roos,ook in de box[of juist in de box moet ik zeggen,hoe meer lawaai hoe beter ze slaapt].
Ze zeggen omat ze 9dagen in het zkh heeft gelegen gewend is aan lawaai waardoor ze beter overdags slaapt!
Wij slapen er veel minder om haha [GAAP!!!]
Verder gaat het wel goed met ons,Bryana ia nu al bijna 4 ons aangekomen,ze was eerst afgevallen omdat zr niks binnenhield in het begin.
Ikzelf begin me weer [mezelf te voelen]Ben gelukkig al 16 kilo kwijt,was 20 aangekomen!
Verder wens ik iedereen die nog moet bevallen een snelle bevalling toe,en natuurlijk allemaal gezonde baby,s!!!
Ik zie jullie hopenlijk op het baby forum maart!!!
xxx Bianca

Hoi Bianca,

Onze Bregje is pas 4 dagen oud, maar die houdt ook nog niet zo van 's nachts slapen. Wel als ze op de borst bij een van ons ligt, maar in haar eigen bedje ho maar.
Zo gauw ze erin ligt, huilen huilen. Overdag slaapt ze wel goed.
Bij onze vorige 2 duurde dit een week of 2 en dan hebben ze wel wat meer een dag-nacht ritme.
Succes ermee,
Nienke

Blij te lezen dat het goed met je gaat en dat je zo lekker bent afgevallen. Die vier laatste kilootjes komen dan ook wel!

Jasmijn slaapt goed, maar niet door. Ze drinkt nog om de drie uur, met name 's nachts (overdag zit er wel eens 4 uur tussen). Gelukkig drinkt ze nu wel haar flesje leeg, want ze had 's nachts nogal de neiging tot clusteren-met-flesvoeding. Dus om het half uur eruit om madam weer 30 cc te geven... gaahaap!

Jasmijn is trouwens ook een dame die nog door een heavy metal concert heen zou slapen overdag! ('s nachts ook trouwens ;-)

Om eerlijk te zijn heb ik (tot nu toe) echt helemaal niets te klagen met Rodin! Hij heeft een prima dag en nacht ritme, al vanaf de geboorte. 's Avond de laatste fles rond 22.00u en dan pas weer rond 4 uur. Vervolgens slaapt hij dan ook weer gelijk in tot een uur of 8. Ik besef dat ik heel veel geluk hiermee heb!

Hey,

Mooi dat het allemaal zo goed gaat.

Dane slaapt ook nog niet door hij komt ook 2x om de 4 uurtjes dus dat is netjes hij drinkt en slaapt daarna weer verder.
Overdag slaapt hij ook heel veel, ook overdag in zijn kamer slaapt hij heel goed.

Ik ben ook al veel kilo's kwijt 10 kilo in totaal weeg nu 62 en voor de zwangerschap 58.

Ons meisje slaapt nog niet door! Ze is pas 12 dg oud. Meestal komt ze net als overdag om de 3 uur. Soms spaart ze ons en zit er 4 uur tussen.
Het kan behoorlijk wisselen per baby. Mijn oudste kwam na 10 wk nog dag en nacht om de 3 uur... Weet dit nog goed, omdat ik na 10 wk echt weer werken moest..
Fijn om te horen dat de kleine zo lekker groeit. Dat doorslapen komt ook eens, zeker weten ;-)

Hier ook nog geen doorslaperij hoor! (18 dagen)
Om de 4uur moet er gegeten worden, dat is verder prima. Wat me meer zorgen baart is dat Sami juist snachts steeds onwijze buikkrampen lijkt te hebben en dan niet kan slapen. Terwijl je ziet hoe moe hij is :(
Voor ons ook minder natuurlijk maar vooral voor hem, het poepen gaat moeizaam je ziet dat hij er last van heeft...
hopelijk trekt dit snel bij en gaan we dan wel werken aan een dag- en nachtritme :)

Terug
Bovenaan