Slapen jullie kindjes al door?

Hoihoi,

Mijn zoontje is geboren op 6 mei.
Maar helaas slaapt hij nog steeds niet snachts door.
Valt me best zwaar die nachtvoedingen.
Nu heeft hij vorige week 3 nachtjes doorgeslapen maar sindsdien meldt hij zich snachts weer.
Iemand nog tips om hem lekker door te laten slapen?
Slapen jullie kindjes al door?
Vanaf wanneer horen ze van de nachtvoeding af te zijn, Hij is nu ruim 6 weekjes.

Groetjess

Hoi,

Onze kleine meid is geboren op 13 mei.

Zij slaapt snácht 6 uurtjes achter elkaar.
Overdag zit er tussen de 4 en 5 ur tussen de flesjes.

Ik geef overdag 120 water met 4 scheppen.'
de laatste fles krijgt ze 150 water met 5 schepjes.
ook de eerste fles krijgt ze 150 water met 5 schepjes.

ik weet niet wat jij aan hoeveelheden geeft.

ik geloof dat ze vanaf 3 maanden 6 uurtje door moeten kunnen slapen en vanaf 6 maanden pas 12 uurtjes.

Iedere kind is anders, de ene is wat sneller dan de ander.

het is wel vermoeiend als je nog niet kan doorslapen dus hopelijk dat hij dit snel.

liefs

Sven is ook ruim 6 weken en komt 1 keer, tussen 3 en 5. De laatste fles om half 11. Wij vinden hem ook laat met doorslapen omdat onze dochter al met 5 weken doorsliep. Maar gemiddeld gezien gaan baby's pas na 2 maanden doorslapen en de meesten slapen met 13 weken wel door. Dus tot een uurtje of 6. O... ik kan er zo naar verlangen!!!!!!!!!!!!

Wij geven m trouwens nu 150 + 5!

hey hey

onze Djaimy is nu bijna 6 weken
en hij slaapt van half 11 tot een uur of 4 snachts soms iets later dus der zit tussen de 5 a 6 uur tussen in de nacht opzich wel heel goed tedoen hij komt dan maar 1 keer alleen hij drinkt helemaal niet veel van die nacht voeding meestal maar een halve fles... dus eigelijk niet ec ht de moeite waard .... wanneer kan je nu stoppen met hem die te geven?want heeft die die nu nog hard nodig vraag ik me af?

liefs Shirl.

hey,

malou slaapt van 9-6.. ze is van 27 april.. ze sliep met 5 weken al door.. haar grote broer sliep ook met 6 weken door al..dus hier ontzettend veel geluk..
en ze krijgt 150 cc en daarbij in een schepje nutriton...sindsdien slaapt ze beter door..

succes!

hey,

quinn slaapt ook nog niet echt door. hij is nu 6 weken en krijgt 150 cc water + 5 scheppen. hij komt 's nachts wel maar als ik m dan bij me neem dan slaapt hij gewoon door en komt dan vaak pas tegen 8 uur weer (krijgt om 12 uur zn laatste fles ongeveer) ik ga er gewoon vanuit dat het nog ff duurt, hoor genoeg verhlen dat ze pas na een paar maanden doorslapen dus volhouden maar...

x

Terug
Bovenaan