Slapen jullie kindjes al met een hoofdkussen?

Daantje wil tegenwoordig een kussentje in bed maar ik vraag me af of dat wel mag. Ze is nu ruim twee en een half, dus op zich zie ik geen probleem, maar ik was benieuwd of jullie kindjes al een hoofdkussen hebben en zo ja, wat voor soort.

Groetjes, Linda

Hai,

Veerle is nu bijna 2,5 jaar en slaapt nog niet met een kussen. Volgens mij "mag" het pas vanaf 4 jaar,maar ik kan het ook helemaal mis hebben hoor.

Groetjes, Floor

Ik heb eerlijk gezegd geen idee vanaf wanneer dat mag, heb ik me nog niet in verdiept. Patrick gaat in december van zijn juniorbedje naar een echt groot bed (een halfhoogslaper) en dan krijgt hij voor het eerst een hoofdkussen. Hij wordt 16 dec. 4 jaar.
Ilona krijgt in december of januari ook een groot bed, ik denk dat ik bij haar dat ook nog achterwege laat want ze vraagt er verder ook nog niet om.

Hier wel al een groot bed, maar nog geen kussen. Ik vind het toch een beetje eng al hoorde ik wel al iemand zeggen dat het vanaf 2 jaar al mag.
Ze vraagt er nog niet om en hier beneden op de bank heeft ze een eigen winnie de pooh kussentje, dus dat is wel gezellig voor op de bank voor de tv. Maar in bed doen we nog maar even niet.

Groetjes Babybelle

haai

Birgit heeft ook een kussen. Heb ik eigenlijk gelijk met haar bedje gekocht. Het is een heel dunnetje hoor, van de ikea voor buikslapers. Als het dikker was geweest had ik hem niet in haar bed gelegd

Terug
Bovenaan