slapen jullie ook zo onrustig?! (dromen)

A

Anoniem

Guest
Hai hai

Heb de laatste tijd zoveel last van enge en nare dromen!
dat je er zoiezo wel 1x per nacht van wakker word en weer om 7 uur naast je bed staat omdat je hoofd te druk is. en niet meer kan slapen.
hebben jullie dat ook?

liefss amber 23 weken.

Haai Amber,

Hier nog iemand die hier last van heeft, het vervelende is als je daarna niet meer kunt slapen terwijl je zo ontzettend moe bent.
Dit is echt een zwangerschapkwaal denk ik. Moet je er niet uit om te plassen s'nachts dan is het dit wel!

Ach je moet maar zo denken het gaat weer over.

Groetjes Kelly

Ja hoor, hier ook eentje! Word af en toe gek van al die rare dromen. Ik had dit ook bij mijn eerste zwangerschap dus het zal inderdaad wel bij de zwangerschap horen!!

Groetjes,
Rosanne

Inderdaad hier nog zo iemand.......vorige nacht heeft mijn man mij verlaten......hahaahahaah echt heel irritant.
Ik word dan ook echt verdrietig wakker.....

Vanacht ging het iets beter

gr mama van MD

hier spreekt mijn geest ik ben vannacht overleden (alweer)
de ene keer is het een grote brand, de andere keer ben ik verzopen, of te pletten gevallen.  soms wandel ik op de treinrails (god mag weten waarom)

ik heb mijn west highland white terier (hondje) sins kort mee naar bed haha en het werkt wel.

xxxxx

Ja, hoor, hier nog eentje! Ik had het in mijn vorige zwangerschap ook en nu weer... Echt heel vervelend. De dromen zijn levensecht en heel intens. Ik voel ook alles wat de mensen in mijn dromen voelen. Maar ze zijn ook heel verwarrend, er lopen zoveel dingen door elkaar! Echt bizar...
Maar je slaapt er niet beter van. Ik wordt aldoor zo onrustig wakker nu.
Inderdaad, als je er niet uit moet om te plassen dan wordt je wel wakker van zoiets!

Liefs wanda

Ook ik slaap al tijden slecht...
Ik wordt elke keer wakker van pijn in mijn kuiten en in mijn bekken. Als ik dan een keer wel slaap dan heb ik ook vervelende dromen of dromen die met de baby te maken hebben. Erg vervelend! Ik lig ook vaak uren wakker in bed en kan dan niet slapen. Overdag ben ik nu ook elke keer verschrikkelijk moe en niet helemaal helder meer.
Hopelijk gaat dit weer snel over!

ja ik herken het, slaap heel slecht vanaf het begin.
en nu de laatste tijd veel dromen over mensen die zijn overleden. vooral mijn oma komt vaak langs in mijn droom en zegt dan dat alles goed komt. volgens mijn moeder moet ik er maar vanuit gaan dat het zo is. ze zegt als oma het zegt zal het wel zo zijn.
zal mij benieuwen wanneer oma weer langs komt

Terug
Bovenaan