slapen jullie ook zo slecht

overdag gaat alles aardig op het gemakje maar de nachten zijn een nachtmerrie:).

Het bed staat al omhoog waardoor je toch met een flinke zet in bed moet zien te komen en er weer uit. Als je dan een aantal keer op een nacht naar het toilet moet begint dit toch aardig te irr.

Voordat je daan weer helemaal goed ligt... dan voel ik me toch echt behoorlijk rond zeg maar. Kan niet meer lekker liggen door de buik en van zij op zij draaien wordt een hele nieuwe missie. Als ik pech heb nog kramp door al het klooien.

's avonds kan ik niet slapen door al het ongemak... ik zet 's achtends maar de wekker anders is het einde helemaal zoek.

hebben jullie dit ook?

oh ja ! vreselijk !
heb ook s'nachts ontzettende pijn in m'n onderrug, terwijl er overdag niks aan de hand is..
en wat je zegt omdraaien is een klus van een kwartier, en dan schiet de kramp weer in je kuiten..... nog even.
Heb mijn bed nog niet op klossen, kreeg al op m'n kop van de kraam die gister belde of alles in orde was : (...
maar mijn zoontje van 2,5 klimt nu zelf mijn bed op en af en daar kleed ik hem ook aan, zodat ik hem niet op de commode hoef te tillen. En dat kan dan niet meer.
Ga ze maar wel halen vandaag of morgen.... als het dat gebeurd staan ze er zo onder denk ik dan maar.. ben bijna 38 weken, dus duurt vast nog wel zeker 2 weken. ( zoon kwam met 41 weken )

nou succes meid!

heel herkenbaar! ik heb een krukje naast mijn bed staan haha het is anders net te hoog om er zo in te komen... met het in slaap komen heb ik niet zon problemen, maar als ik eenamaal de eerste keer wakker wordt om te plassen haha dan is het einde zoek... en net als jou zet ik idd gewoon een wekker, want anders is het einde echt zoek!

hahaha gelukkig ben ik niet de enige. om eerlijk te zijn Louise... ik zou de klossen er ook nooit meer zo vroeg onder zetten. Het is bij ons de eerste dus dan doe je dat braaf in week 37. Maar mocht er ooit nog een tweede komen dat ga ik ook een gokje nemen hoor. Ik zou het ook zo laten. Lekker ergonomisch voor jou om zo je zoontje aan te kleden. Is ook wat voor te zeggen :)

Slaap eerrrrug slecht!!!
Te warm ! onrustige benen, plassen.

Denken dat je vruchtwater verliest (adrenaline) niet kunnen slapen......

Ga zo maar door!!! hahaha ik denk dat iedereen het heeft... ik heb leuke tv serie's en die kijk ik maar snachts in bed.. val vanzelf wel in slaap... anders raak ik zo gefrustreerd en boos en dat lost alsnog niks op...

Succes! Dikke kus Amanda

ja heel herkenbaar... te warm, plassen wel een paar keer in de nacht... niet lekker kunnen liggen met die buik haha.. iedereen herkend er wel wat in he... de laatste loodjes pffff...

vanacht last van pijn in mijn heupen en benen van het niet goed kunnen liggen bah!

HIer weiger ik ook het bed omhoog te zetten. Mijn bed is van zichzelf maar 7 cm te laag en met onze zelfgemaakte klossen van 7 cm kom ik er niet meer in. Heb enorme last van mijn bekken.
Bij mijn tweede bevalling is het bed pas tijdens de bevalling op klossen gegaan en mochten er de volgende dag van de kraam wel weer onderuit. Het was voor mij een te grote klim, en de kraam vond dat belangrijker dan de ergonomie.
Nu liggen ze naast ons bed, en zodra er iemand iets van zegt gaan de klossen er onder, niet eerder. Ik beval toch niet thuis als het goed is, dus dan is het aan de kraam om te beslissen.

Succes allemaal met slapen...
Kim

Hoi,

ook ik slaap slecht. Is eigenlijk geen houding meer te vinden waarin ik langer dan 3 minuten lekker lig. 's Avonds gelukkig niet zo'n problemen, ben dan doodop van de dag (mijn 2 kids zijn ook een automatische wekker, gelukkig meestal pas tegen een uur of 8) maar 's nachts zelf. Idd veel naar de wc enne... ik heb zo'n honger! Ik ga er iedere nacht uit voor 2 boterhammen, erg he?! Als ik dat niet doe word ik misselijk van de honger dus dat schiet niet zo op. Gisteren toevallig de klossen eronder laten zetten omdat we toen mijn ouders hier hadden en het met 4 veel makkelijker gaat dan met 2, maar voor mij hoeft het ook niet zo heel nodig hoor. Hier zie ik het echter wel als voordeel dat de oudste nu niet meer zelf bij ons in bed kan klimmen, die maakt me vaak snoekduiken bovenop mama...Ach, nog een paar weken... Ben nu 38 weken, maar de jongens waren allebei flink te laat, ga dus eigenlijk ook uit van nog zeker 3 weken te gaan.

Terug
Bovenaan