slapen kindje 9 maanden

mijn dochter is nu bijna 9 maanden en slaapt erg onrustig dat doet ze al zeker 2 tot 3 maanden. Ze gaat sávonds goed slapen maar dan vanaf een uur of half elf wordt ze erg onrustig, ze slaapt dan gewoon maar ligt in haar slaap te huilen, ik geef dan haar speen en dan is het weer 10 minuten goed ook gaat ze het hele bed door maar als ik haar vast leg dan wordt ze ontzettend boos! op de duur wordt ze dan ook wakker en dan is het dikke pret!!! Ze komt ook nog voor een fles maar dat komt omdat ze sávonds voor het slapen gaan bijna niks wil drinken. meestal komt ze dan rond half een. Overdag drinkt ze ook bijna haar flessen niet, maar s'nachts drinkt ze hem helemaal leeg. Ik weet niet meer wat ik moet doen en ben ondertussen een beetje moe!
 
Om half 11 even wakker maken voor een flesje en dan weer terug leggen??
Ze beginnen te dromen op deze leeftijd en kunnen dan inderdaad in hun slaap huilen.
En misschien kun je haar tijdelijk in een campingbedje ergens anders leggen.
Sven ligt vanaf 23 uur ook op zolder. Hij kreunt zoveel dat ik er continue wakker van lig. Nu slapen we allebei de hele nacht!
 
Sprongetje!!!
De sprong van 8,5 maand is enorm lang. Kan 4-5 weken ervoor beginnen en 4-5 weken langer duren. nachtmerries zijn een grote herkenning van een sprong!
Mijn kleintje kreunt ook veel en soms huilen. Maar hij slaapt vaak gewoon door alleen soms met nachtmerrie echt huilen en klaar wakker. na even troosten slaapt hij zo weer!

Vervelend van die flessen. lijtk mij dat je die fles gewoon niet meer moet geven krijgt ze vanzelf overdag meer honger... maar makkelijker gezegd dan gedaan denk ik!
idd ff raad vragen op cb! succes
 
Terug
Bovenaan