Slapen, kleding

Hi,

Hoe slapen jullie kleintjes? De mijne heeft een pyama aan (geen rompertje) en ligt onder een laken en een deken. ik vraag me alleen af of dit niet te koud is, het is omgeveer 19, 20 graden in zijn kamer.

Groetjes,
Lia
 
Mijn zoon wel rompertje (waarom die van jou niet eigenlijk??tis toch in feite ondergoed ) een pyama en een draagzak (nu nog een dunne maar in de winter een dikkere) en dan een deken, maar die duwt ie steeds weg.
 
Tja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik geen rompertje doe, misschien wel goed om het toch te doen. Zijn nekje is niet koud, gewoon warm. Ik dacht dat ze toch ook beter iets te koud gekleed konden zijn dan te warm. In principe gaan ze toch wel klagen als ze het te koud hebben toch?

Groetjes,
Lia
 
Mijn dochter is 10 maand, zij ligt in een rompertje+pyama met sokken en in een trappelzak, in de winter een dikke, zij heeft geen deken, in het begin deed ik dit wel, maar ik las hoe gevaarlijk dit kan zijn, ze kunnen eronder kruipen etc. Dus gewoon zo, is warm genoeg (als het kamertje ook maar lekker op temp. is)
ldv
 
Ik merk dat als mijn dochter het te koud heeft, ze enorm onrustig wordt (gaat alleen huilen als ze het echt steenkoud heeft, denk ik). Net alsof ze zichzelf warm wil trappelen. Ik merk dat bij ons een lakentje en dekentje (katoen) niet genoeg is, bij deze temperatuur. Daarom doe ik er soms nog een handdoek overheen. Misschien dat het wel verschilt per kind. De ene volwassene heeft het ook veel eerder koud dan de ander, misschien is dat bij de kleine ook al.
 
Hallo,

Lotte onze dochter slaapt met een romper, pyama en slaapzak aan. En onder een lakentje met dekentje. Als ik ga kijken ligt ze er lekker onder en voelt ze heerlijk warm aan.

Groetjes van Mieke
 
Hoi,
mijn dochtertje van 7 weken slaapt in een rompertje + pyama. Ze is enorm beweeglijk en ligt regelmatig helemaal onder haar lakentje met dekentje uit. Daarom heb ik sinds enkele dagen, nu het 's nachts wat kouder wordt, de verwarming heel licht aan staan. Nu heeft ze tenminste niet meer van die koude handjes als ik ze uit haar ledikantje ga halen.
Groetjes
Audrey
 
Terug
Bovenaan