Slapen/liggen

Hoi,
Ik merk nu al dat ik vaker wakker wordt, best vermoeiend eigenlijk ;-(
Ook lig ik veel meer op mijn buik te slapen, bij de jongens sliep ik veel meer op mijn zij!
Hoe gaat het bij jullie met het slapen?
Dromen wordt gelukkig wel al weer een stuk minder!
Groetjes MJ

OOOOOOOh ik wil ook nog op mijn buik kunnen slapen,maar dat voelt echt niet prettig meer! Moet dus op mijn zij, want op mijn rug vind ik helemaal verschrikkelijk. Ben een echte buikslaper. Dus ik kijk weer uit tot de kleine geboren is want die 1e nacht slaap ik weer lekker op mijn buik,hahahaha. Ook niet voor lang, want na een paar dagen staan mijn borsten op knappen en dat is ook niet fijn liggen,hahahaha.

Ik slaap gelukkig meestal wel in 1 ruk door, maar had bij mijn vorige 2 ook een lange periode dat ik makkelijk in slaap viel maar dan om de haverklap wakker werdt, en dan niet meer in slaap komen.

Groetjes Anne

slaap nu wel beroerd..maar kinderen zijn ook heel vroeg wakker (5 uur!!!) wordt meestal 1 keer wakker en lig dan een tijdje te draaien.
Slaap eigenlijk altijd op mn zij. Nu ik weer last van mnbekken krijg is dat weer wat moeilijk en heb ik vaak pijn s nachts!

Nou,
Ik lig niet letterlijk met 2 benen gestrekt op mn buik, ik trek 1been een stuk op, maar vind het zo raar, ben normaal juist geen buikslaper, ook in de eerdere zwangerschapen niet, op mijn rug ligt idd voor geen meter, dat is maar goed ook, is niet de beste houding zeggen ze!
In slaap vallen is geen probleem, ga liggen en ben weg, net als altijd, maar wordt idd veel wakker, daarna val ik ook wel weer in slaap, maar ben soms elk half uur wel ff wakker!
@miekje, helpt het niet om met een kussen tussen je benen te liggen, dan staan je bekken recht nml!
Groetjes MJ

De dromen worden hier gelukkig ook wel minder.
Slaap voornamelijk linkerzij.
Heb idd last van mn rug en stuit e.d. als ik smorgens wakker word w.s. ook door de bekkeninstabiliteit dus ik zal de tip van een kussen eens proberen.
De fysio zei alleen dat als ik op mn rug sliep er een kussentje onder mn billen moest maar niet als ik op mijn zij lig een kussentje tussen mn benen.

Ik slaap de laatste tijd best goed, kan smorgens nauwelijk wakker worden, in tegenstelling tot mn zoontje die gelijk rondspringt. ;-)

Liefs Marina

slapen aargh wat een probleem wordt idd ook tich keer wakker, draai maar van zij naar zij en met veel moeite door de bekkenklachten, slaap wel met kussen tussen de benen anders is het nog erger en val pas laat in een diepe slaap en dan moet ik er meestal al weer uit, balen. dromen tja die komen en gaan, hopen dat het beter wordt met het verstrijken van de dagen/weken

Ben zelf ook een buikslaper en een goeie tip:
Neem een kussentje, kan sierkussentje zijn, trek een been wat op, leg onder je knie het kussen en strek je andere been (die wat beneden ligt. HEERLIJK!
Doe nu weer es een lang slaapje :)

Terug
Bovenaan