Slapen (lijkt) beter te gaan

Hee meiden,

Het slapen lijkt de afgelopen paar dagen beter te gaan. We hebben woensdag die verduisterende gordijnen opgehangen en dat lijkt wel effect te hebben. Na lang praten hebben mijn man en ik besloten om ze in de avond en nacht hun gang te laten gaan. Dat is best wel moeilijk kan ik je vertellen als ze zo huilen maar ook dat lijkt te werken. Het lijkt zelfs wel alsof ze nu overdag ook wat meer zijn gaan slapen.

Ze kunnen natuurlijk steeds meer dus misschien dat dat nu ook extra energie kost. Ze gaan nu om 08:00 uur weer naar bed (gordijnen dicht) Dan gaan ze in de ochtend nog 1x maar wat korter (gordijnen open) en in de middag, vaak de namiddag nog 1 slaapje (gordijnen open). Om 19:00 uur laatste fles en dan naar bed voor de nacht. Vannacht hoefde we er maar 1x uit voor Dean, even een aai over de bol, speentje en weer weg. Ze werden om 06:30 uur wakker. Mooie tijd!

Zoals het nu is ben ik al zeer tevreden. Laat ik het afkloppen maar ik hoop dat het op deze manier steeds beter gaat.

Fijne zondag dames. Liefs Lynn.
 
Wat fijn om te horen! Ik ben blij voor jullie dat het beter gaat. Maar waarom laat je de gordijnen open overdag? Hier gaan de gordijnen gewoon dicht. Maar overdag is het dan toch niet helemaal donker (wij hebben ook verduisterende gordijnen). Het is vaak zo dat wanneer kindjes overdag goed slapen, dat ze s'nachts ook beter slapen, en andersom. Lijkt me inderdaad moeilijk om ze te moeten laten huilen, Maar als je merkt dat het werkt heb je het er wel voor over.....Gelukkig is het vaak zo dat als je het op een moment echt niet meer ziet zitten, dan het dan toch ineens beter gaat. Alleen jammer dat je van te voren niet weet wanneer het beter zal gaan.....
Succes! En een fijne zondag.
 
Hee, wij laten de gordijnen overdag open omdat het echt net lijkt alsof het nacht is als ze dicht zijn en ik heb begrepen dat het beter is voor hun als ze het verschil merken tussen dag en nacht. We hebben wel rolgordijnen hangen dus die zijn dicht maar de overgordijnen zijn dan niet dicht.

Ze ligge nu weer lekker op bed en idd dat heb ik ook zo vaak gehoord maar Dean en Jack sliepen gewoon heel slecht althans weinig overdag. Weet ook niet waarom.

Hoop dat het zo goed blijft gaan want mijn man en ik zijn inmiddels wel toe aan een paar goede nachten na bijna 10 maanden gedoe. Is ook beter voor mijn eigen herstel/gezondheid om een beetje uitgerust te zijn.

Bedankt! Liefs
 
hoi lieve Lynn dacht nog aan je en wou je schrijven , ben blij dat het beter gaat . Hier heb ik ook de gordijnen dicht overdag . Omdat het goed gaat ben ik bang dat ze open te doen maar ga dat op bouwen . Mijn zusje heeft ook erge last van haar bekken etc en is door de arts voor revalidatie verwezen mischien ook iets voor ons ?

Ben je al wat wijs geworden waar je klachten vandaan komen etc ?


liefs
 
hé lekker genieten ervan dan kun je zelf weer even lekker bij tanken. Dat heb je wel nodig en zeker met je rug, hoe gaat het ermee?
Hier is het nu juist weer elke keer pret zowel overdag als 's avonds, maar ik laat hem ook liggen hoor want hij heeft het zo door en vaak word het ook erger als ik ga kijken en weer weg ga.
 
hmimes: waar het vandaan komt? Geen idee, ik denk door mijn zwangerschap maar had altijd al een zwakke rug maar ik denk door het enorme gewicht dat mijn rug nu helemaal naar de maan is. Artrose gaat niet meer weg, is slijtage van je ruggenwervels hè....dus er wordt doodleuk gezegd: "met de pijn moet je leren leven".

Heb een paar betere dagen gehad maar vandaag naar een kinderverjaardag geweest met z'n allen en ik kan niet meer op of neer dus een flinke dosering pijnstillers ingenomen en morgen weer naar de fysio. Ga ook weer diëten vanaf woensdag want voor mijn rug is het heel belangrijk dat mijn overtollige zwangerschaps kilo's er toch echt af gaan. Is een ballast voor mijn rug.

Ben jij al wat wijzer geworden voor een MRI scan?


@baby glenn: zie bovenstaande ;-)
Vervelend hè, dat gedoe met naar bed gaan, hoop dat het bij jou van korte duur is want het is zo vermoeiend. Ook voor die kleintjes maar ook voor mama. Succes!!

Liefs Lynn.
 
Terug
Bovenaan