slapen met een doekie

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik vind het zo eng maar jayla wilt alleen maar gaan slapen als ik een doekje
tegen haar hoofdje aan leg en ik vind het zo eng

het liefst heeft ze een hydrofile luier daar gaat ze dan eertse even mee spelen en dan legt ze hem tegen haar hoofd aan

als ik haar zonderdoek naar bed breng is het echt gillen en gaat ze niet slapen

dus nu geef ik hem wel maar zit niet lekker beneden heb echt me oren tegen de babyfoon aan

als ze slaap pak ik de doek weg maar nu word ze er wakker van

maar ben zo bang dat ze haar neus erin gaat drukken

groetjes mariella

Hallo Mariella,

Ook Rowan vindt het lekker om iets over zijn ogen te hebben. Hij heeft een zachte knuffel van het kraampakket van Menzis. Of de lange flaporen van zijn favoknuffel. In het begin vond ik dit ook eng maar inmiddels weet ik dat hij het zelf van zijn gezicht aftrekt. Ik leg de oren van zijn knuffel op zijn ogen maar niet op zijn neus.  
Als je regelmatig gaat kijken zal ook bij jou de onrust verdwijnen dat het goed gaat.

Suc6

Annemiek

Vlgs. mij kan het weinig kwaad. Mijn oudsten sliepen altijd met een hydrofiele luier over hun hoofd/gezicht. Nick trekt nu ook al steeds zijn knuffel over zijn gezicht.

Hoi,hoi,

Ik heb het ook een lange tijd eng gevonden om ze iets mee te geven in bed.  Ik zou zo'n  hydrofiele luier ook wel groot/eng vinden voor mee in bed.
Evi heeft nu zo'n tutpopje (zo noemen ze die geloof ik hihi) een zacht doekje, de hoeken zijn geknoopt en er zit een konijnenkop op met lange oren (volg je me nog hihi). Als ik ze die geef in bed, gaat gelijk haar duim in de mond en friemelt ze aan haar "flap". Erg lief gezicht.
Misschien kun je ze laten wennen aan zo'n klein popje of anders een spuugdoekje of zo, die zijn in ieder geval niet zo groot.

succes
groetjes Sonja

hoi,
of je doet een kleiner doekje. nynke heeft zo'n doek-popje van de hema, is heel dun spul.

en annemiek: bedoel je het aapje uit het kraampakket? noemen wij altijd bokito.

groetjes,
daphne

Hoi,
Quinn heeft ook een lapje met Iejoor er op. Dat met die hydrofielluier deed hij ook. Daarom deze aangeschaft en dat werkt goed.

Ons mannetje heeft ook graag doekjes in zijn gezicht, hij heeft er verschillende in zijn bed liggen een bumba pop met doekje als lijf, een kikker doekje en zo'n label doekje.

Groetjes
Chris

Hier ook een kroel hoor.Danny heeft een doekje met een apekop van Dirkje.
Dus heerlijk zacht. Hij zorgt er altijd wel voor dat dat ding op zijn gezicht terecht komt en gaat dan met zijn hoofd nee schudden. Zo kroelt hij volgens mij hiermee. Zodra hij slaapt haal ik het van zijn gezicht af en hij slaapt dan gewoon verder.

groetjes irene

Terug
Bovenaan