Slapen met maaiende armpjes

<p>Onze zoon van 3,5 maanden heeft altijd last gehad van erg bewegelijke armen. Dit vooral als hij in wil slapen en doorslapen. We hebben al verschillende inbakerzakken geprobeerd, maar hier wordt hij zwaar gefrustreerd van. Wat we al geprobeerd hebben is een puckababy, swaddle me, pacco en nu een slaapzak van fedde & kees. De pacco en het slaapzakje van fedde & kees leken een tijdje te helpen, maar ook hier wordt hij nu erg boos van en slaapt niet meer. Sinds enkele dagen proberen we het dus maar zonder. Helaas heeft hij nog steeds last van zijn armen en als hij dan eindelijk slaapt, blijft het bij 45 minuten. Hier raakt hij behoorlijk oververmoeid van en wij ook. Ook op de buik slapen heb ik nog aan gedacht, maar hierbij houdt hij zijn hoofd omhoog tot hij gaat huilen. Zijn er nog mensen met tips of ideeën hoe lang het duurt voordat hij de armen wat meer onder controle heeft?</p>

Wij hebben de pacco voor ons zoontje.. maar ik lees dat doe niet meer helpt..
Wij deden bij ons dochtertje de armen van de slaapzak in het bedje stoppen en er strak eem dekentje overheen. Haar armen zaten dan in de slaapzak.. geen idee wanneer zij meer rust in de armen hebben ?
Succes!

Het lijkt of je mijn dochter om schrijft. Wij hebben een gewone slaapzak de mouwtjes dicht geknoopt en stoppen haar armen  in dit werkt. Maar lijkt beetje wat je met een pucka baby doet. Heeft wel wat meer ruimte. Let wel op dat ie goed sluit bij t nekje. We hebben net t lakentje nunki van fedde en kees ontvangen omdat we t ag moeten gaan bouwen ivm rollen en ze trapt alles van zich af.  Godsamme wat zijn al die dingen duur! Mij leek de bundi ook ideaal ook omdat je de ritsjes losser kunt maken. Maar ze zou er dan nog maar een maandje in kunnen.  
T afbouwen ga ik eerst 1 armpje uit de mouw laten steken en dan de ander hopelijk gaat t werken. Succes 

Hoi
Heb je geprobeerd hem iets in zn handen te geven  mijn dochter slaapt alleen als ze een hydrofiele doek in haar handen heeft. (knuffels of knuffeldoekjes vind ik te gevaarlijk ze trekt ze namelijk ook vaak over haar hoofd) in bakeren was voor haar ook frusterend en werd ze boos maar nu als ik haar in bed leggen krijg ik een grote lacht te zien voor ik haar een speen  en doek geef

Terug
Bovenaan