slapen met voedingskussen...

Meiden, ik ben voor de derde keer zwanger en hoef niet veel te kopen, omdat ik bijna alles nog heb. Wat ik voorgaande zwangerschappen niet had is een voedingskussen. Dat heb ik dus nu wel gekocht, omdat het lekker zou slapen... Maar hoe? Ik ben er nog niet helemaal uit...

Wie helpt mij?

Groetjes Annemieke

ik leg het tussen mijn benen en gooi mijn been eroverheen zodat ik toch lekker op mijn zij kan liggen.. als ik het zonder voedingskussen doe dan druk ik mijn buik plat en dat gevoel is niet prettig..

Haha ook ik vind het prettig. Tussen mijn benen, en dan een deel onder mijn buik leggen. Zo hebben mijn banden een beetje rust en probeert beeb zich niet onder mij te manouvreren haha.

Succes

Liefs Irene

Ik heb het zelfde probleem, Annemiek.
Ik vind hem persoonlijk te hoog om mijn been op te leggen. Ik gebruik nu een hoofdkussen om een beetje op te leunen.

Ik vind het wel erg lekker om hem bij het voeten eind te leggen en mijn voeten en benen op te laten rusten. Dit geeft veel verlichting savonds. Je hebt dan steun tot ongeveer je knieholtes dus precies je kuiten die lekker hoog liggen!

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

@MissM: grappig om te lezen dat jij hem precies gebruikt als ik. Lekker die benen omhoog en een hoofdkussen vor onder mijn buik...

Zo te lezen laat ik hem daar maar even liggen en heb ik er straks met nog meer buik misschien wel profijt van.

Groetjes Annemieke

Terug
Bovenaan