Slapen of niet.....

Meiden, ik ben overdag zooooo vreselijk moe, ook nu weer. Ik slaap echt bijna hier, maar ja!
Mijn dochter wordt momenteel elke nacht wakker en dan kan ik niet meer slapen...... dus zit nu met een dillemma, wel of niet slapen???

Of moet ik gewoon de rust nemen die ik kan nemen? Ik hoop namelijk gewoon heerlijk te kunnen slapen 's nachts..... Dus zodat ik (ook al ben ik er dan even uitgeweest) gewoon direct weer verder kan slapen. Dat had ik voor ik zwanger werd wel namelijk. Dan kon ik zo verder tukken.

Lastig!

Slapen wanneer je slapen kan. Ik heb het ook heel erg gehad, maar ''s middags niet slapen hielp absoluut niet. Lag alsnog de nachten wakker. Ik hielp mezelf tegen uitputting aan. Ben nu 33 weken (juni-mama) maar nog pak ik de kans wanneer ik die heb. Zometeen gaat de oudste nog even, maar zijn mama ook!

als je smiddag een uurtje kan liggen doe dat dat doe ik ook want ik ben ook moe over dag nergens geen zin in en als ik even kan liggen dan doe ik dat ook al is het maar een uurtje

liefst yvonne

Hihi ik doe de laatste dagen in de middag ook n dutje als Rens slaapt. Al is t maar n halfuurtje of n uurtje. Rens is s nachts ook vaak wakker. Ff bij tanken anders blijf je zo futloos. Slaap lekker ;)

Terug
Bovenaan